Üzemeltető: Blogger.

NYC Quick Dry körömlakk - 264 Lincoln Square Lavender

Már egy ideje vadásztam egy lilás rózsaszínes lakkra, ami se nem túl lila, se nem túl rózsaszín. Ugyanis egyszer kikevertem itthon a tökéletes színt pasztell lilából és pirosból, ahol számomra tökéletes volt a lila és rózsaszín szín egyensúlya. Imádtam! Nagyon sokat hordtam azt a színt, így sajnos elfogyott. A lakkok, amikből kevertem már nem kaphatóak, így elkezdtem ilyen színű lakkok után kutatni. Sajnos nem sok lakkot találtam eddig. Lehet a végén kénytelen leszek ismét keverni? A NYC 264 Lincoln Square Lavender árnyalata az első, ami eléggé hasonlónak tűnik üvegben, így izgatottam vettem meg.

Az eddigi NYC lakkjaim mind nagyon szeretem, mert alacsony ár mellett viszonylag sokáig bírják. Tartósabban, mint a hasonló árú Essence lakkok, de megvernek pár drágább kategóriás lakkot is ilyen téren. Ez a lakk is tartós, fedőlakk és alaplakk nélkül olyan 3-4 napot bír. Természetesen egy jó alap- és/vagy fedőlakkal hosszabbítható az élettartama.

Szín szempontjából inkább a rózsaszín az ami dominál. Napsütésben teljesen rágógumi rózsaszín színe van. Hasonló ugyan ahhoz amit, kerestem, de még nem a tökéletes, mert az egy picit lilább. Ez is egy nagyon szép szín, tudom, hogy sokat fogom használni.



Nektek hogy tetszik? Ismertek hasonló színű lakkokat?
Puszi,
Nóra

8 megjegyzés

  1. Kép alapján az essence colour&go 108-as árnyalatú lakkja hasonlít rá. Bár az talán élénkebb, én holnap tervezem beszerezni mivel az is a kifutó termékek között van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd megnézem élőben, mert holnap én is megyek "vadászni" :D Köszönöm a tippet! :)

      Törlés
  2. Olyan kis bájos színe van :) tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nekem megvan, és nagyon szeretem. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nekem is a 2. kedvenc lakkom. Bár nem épp télies szín :D

      Törlés
  4. Nekem ez túl barbis...alapjáraton nem szeretem a rózsaszínt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a pink-ebb a Barbis szín, olyat tuti nem vennék, ez viszont okés :) De ha nem szereted a rózsaszínt érthető, hogy nem tetszik.

      Törlés