Üzemeltető: Blogger.

FOTD - Rose Gold & Lila

Ismét a Sleek Vintage Romance palettámmal láthattok napi sminket, biztos nem az utolsót. Ez az előzőnél visszafogottabb smink lett, de mégis van benne szín, amire mostanában ritkán veszem rá magam, mert inkább vanília és barna árnyalatokat használok. Imádom a lilát, mert a sötétbarna szememhez jól illik, szerintem leggyakrabban a színes szemhéjpúderek közül ennek árnyalatait használom.




Alapozóként nem vagyok hajlandó mást használni mióta elsőként kipróbáltam csak Max Factor CC krémjét (40 Fair árnyalatban). Biztos újra fogom venni, ha elfogy. A Rossmanban most egyébként 24-ig olcsóbban lehet megvásárolni 2999 Ft-ért. A korrektor is a szokásos Catrice Camouflage  020 Light Beige. Imádom, mert nagyon jól fed. Ez a képeken is látszik, mert alig látszik a bal szemem alatti nagy piros csúnyaság. Pirosítónak egy ritkán használt darabot vettem elő, az Essence Guerilla Gardening trendkiadásának krém pirosítóját a 01 Mission Flower árnyalatban. Végül a Catrice kifutó termékek közül egyetlen egy megvásárolt darabot a Catrice Prime and Fine highlightert (010 Fairy Dust) használtam, ami a mindennapi sminkelési rutinom része lett. Az ajkaimra most csak egy kis mézes Sierra Bees ajakápoló került, ami szintén óriási kedvenc és szinte minden nap elmaradhatatlan.



A szemöldökömet már egy ideje az MUA Undressed paletta sötétebb matt barnájával(shade 5) egészítgetem ki. Már elkezdtem utód után keresgélni ugyanis ez a leggyorsabban fogyó szín a palettámból. A sminkemhez ezúttal a Sleek Vintage Romance paletta három színét használtam. Az egész mozgószemhéjamra vittem fel a Court in Cannes rose gold árnyalatot, a szemem külső részére egy kis Honeymoon in Hollywood-ot, végül a külső v-be és az alsó szempillatövekhez a sötétebb lila Forever in Florence-t. A Maybelline fekete zselés tusával egy vastagabb tusvonalat húztam, eredetileg vékonyabbat terveztem, de biztos ismeritek azt amikor folyton picit igazgatjátok és vastagabbra sikerül a vonal, mint terveztétek. Szempilláimra szokásos Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl szempillaspirál (Black) került.


Hogy tetszik? Melyik a kedvenc színetek, ha szemhéjpúderről van szó?
Puszi,
Nóra

15 megjegyzés

  1. Ez nagyon szép! A barnát,lilát,és zöldet szeretem a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A zöldet is szeretem, bár nagyon ritkán nyúlok érte, akkor viszont mindig ráeszmélek, hogy milyen jól megy a szememhez. A lángolás általában csak egy hétig tart, majd ismét elfeledett szín lesz egy időre... :)

      Törlés
  2. Nagyon szép smink lett :) Még ez a vastagabb tusvonal is jól megy hozzá! Én mindig egy vanília színt használok a szemhéjamra és egy kis középbarnával mélyítek. Annyira elszoktam a színektől :S talán majd nyáron újra megjön hozzá a kedvem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is pont erre gondolok mindig, majd nyáron jöhetnek a színek :D Hát majd meglátjuk...

      Törlés
  3. nagyon szép lett, a sötétlila gyönyörűen feldobja, a tusvonal pedig szerintem pont jó vastagságú így ehhez :)

    VálaszTörlés
  4. El se kellett olvasnom, hogy a Vintage Romance palettát használtat. :D A paletta színei -ez egyértelműen kedvenc- mellette még a barna és a nude (konkrétan a púderem) színe. :D Szép smink lett ^^ Várom a többit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a púderem vagy szinte ugyanolyan árnyalatot a szemhéjamon. :)
      És köszönöm szépen :))

      Törlés
  5. Maybelline Color Tatto On and Bronze a nagy kedvenc jelenleg :) Szép lett, tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én már nagyon rég vettem elő az On and on Bronze-t... :D:D szégyellem is magam miatta :D

      Törlés
  6. Nagyon tetszik ez a smink, jól áll neked. :) A tusvonalad is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Megérte akkor a tusvonallal "szórakozni" :) Annyira szeretem egyébként a tust, de valahogy mindig elügyetlenkedem. :D

      Törlés
  7. Szép lett a smink, a lila színt pedig mintha csak ehhez találták volna ki, olyan szépen feldobja :)

    VálaszTörlés