Üzemeltető: Blogger.

Haul IV. - Kifutó Essence termékek & L'Angelica samponok

Eredetileg mára egy másik szerzeményes posztot terveztem, ahol videó formájában mutatom meg az elmúlt hetek szerzeményeit. De ma közbejött ez a vásárlás, és mivel a videót már tegnap felvettem, újra pedig  nem szerettem volna, ezért úgy döntöttem készítek egy bejegyzést külön a mai nap vásárolt dolgokról és majd az elkövetkező napokban láthatjátok a "videós" szerzeményeket, ahol a ruhák és kiegészítők kerülnek előtérbe. Azért ezt a posztot tartottam jobbnak hamarabb kitenni, mert hátha még valakinek még most megtetszik valamelyik Essence kifutó termék és betudja szerezni, mielőtt elkapkodnák.



A DM-ekben már szerintem nem sok minden maradt, talán a nem olyan forgalmasokban még lehet szuper dolgokat találni. Én a Köki Müllerben vásároltam, ott már valamennyire le volt fosztva, de még, amiket szerettem volna pont voltak. Ahová a leginkább érdemes még "vadászni" menni az a Rossmann, ugyanis ott ma kezdődött a leárazás (bár a Kökiben reggel ennek még nyoma sem volt).

Elsőként ez a két Stay with me szájfény landolt a kosaramban. Nem vagyok az a szájfényes típus (bár élénkebb színeket még nem is próbáltam), de ezekről annyi jót hallottam már, hogy gondoltam egy próbát megérnek és végül is ez az utolsó esélyem kipróbálni őket. Mind a hat színt kivonják a forgalomból, mind nagyon szép, alig tudtam dönteni, végül a 03 Candy Bar és a 07 Kiss Kiss Kiss árnyalatra esett a választásom. Ajkakon még nem próbáltam, de a swatchok alapján elég meggyőzőek. Lehet a végén még meg is kedvelem a szájfényeket.



A most következő két termék is olyan, amiből nem sok található meg a sminkkészletemben, ez pedig a szemceruza. Eddig főként alapszíneim vannak, mint fekete, fehér, nude, barna, és pár színes, de még mindenképp szeretnék még pár színeset beszerezni. Most két szép színnel gyarapodtak, egy világos lilával - kajal szemceruza 23 Love me Lavender és egy arannyal - Long Lasting szemceruza 15 Bling Bling .


Az utolsó termék pedig egy mono szemhéjpúder, méghozzá az 58 Cappucino, please! árnyalatú - imádom az árnyalatnevét!, ami egy szép világos csillámló pezsgő szín. Több másik mono megvételén is törtem a fejem, de végül visszafogtam magam és ezt az egyet hoztam el, mert ez az amit tudom, hogy rengetegszer fogok használni, a belső szemzugba és a mozgószemhéjra, sőt highlighterként is el tudom képzelni.


Végezetül pedig két sampon, amit a DM-ben vettem. A mostani samponom (Balea Repair+Pfege - majd egy elfogyott termékes posztban beszámolok róla) eléggé a végét járja, így vennem kellett utánpótlást. Sokági gondolkoztam milyet vegyek, végül a DM-ben megláttam a L'Angelica samponokat, amik ráadásul pont le voltak akciózva két termék vásárlása esetén, 849 helyett 569 Ft/db-ba kerültek. Eddig nem nagyon hallottam róluk, de kettő, a hajerősítő komlóval és kölessel és a faggyú működést szabályzó, azaz zsíros hajra való csalánnal és mirtusszal, leírás alapján megtetszett, nem tartalmaznak se szilikon, se pertoleumot, se parabent, szóval gondoltam kipróbálom. Majd miután már kitapasztaltam, hogy milyen mindenképp írok róluk.


Ezek lettek volna a mai nap szerzeményei. Ahogy ígértem az elején a napokban lesz majd még egy szerzeményes poszt, benne videóval. Írjátok meg Ti miket szereztetek be az Essence kifutó termékei közül és miket sajnáltok, hogy kivonják a forgalomból?
Puszi,
Nóra

6 megjegyzés

  1. Nagyon szimpatikus így első blikkre ez a samponcsalád, megnézem majd magamnak őket. :-) A leárazások során beszerzett termékek közül már mutattam néhányat a blogon, és még egy kevés érkezik hozzá egy holnap reggeli bejegyzésben is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd megnézem miket sikerült vásárolnod :) Alig várom mostmár, hogy elfogyjon a a samponom és ezeket kipróbálhassam ! Már a csomagolásuk is annyira hívogató... :D

      Törlés
  2. Én is ma voltam az utolsó körömön :) már 2szer zsákmányoltam, de még 1-2 apróságot beszereztem ma. Az egyik nekem is a Stay szájfény és szintén a 07 Kiss Kiss Kiss árnyalatú :) Legjobban a sand lakkokat sajnálom,de beszereztem mind a hármat szóval az új termékekig van mivel kísérletezni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a sand lakkok közül a világos szín tetszett, picit sajnálom is, hogy nem vettem meg, de aztán láttam néhány képet a Catrice Crystal Crushed pár lakkjáról, teljesen beleszerettem az egyikbe, majd azzal vigasztalódom :)

      Törlés
  3. Én az Essence termékek közül eddig egy púdert, egy szájfényt, egy sand lakkot és egy körömmatricát vettem, remélem maradt még valami a Rossmann is, mert van még egy szép kis listám. :D

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/valentin-napi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szurkolok, hogy legyen, amit szeretnél! Egyébként facebookon írták mások is, hogy még nem voltak tegnap akciósak a termékek a Rossmanban.

      Törlés