Üzemeltető: Blogger.

Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume&Curl szempillaspirál

Az eddigi kedvenc szempillaspirálom szeretném ma Nektek bemutatni ez pedig nem más, mint a Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume&Curl szempillaspirálja - kicsit hosszú neve van :D.November végén bukkantam rá, azóta nem vagyok hajlandó más spirált használni. Már több videómban is láthattátok, többször zengtem róla ódákat, de gondoltam egy külön bejegyzést is érdemel és itt láthattok előtte-utána képeket is.

A rövid kis története annyi, hogy még  régen, kb.  egy éve több bloggernél is jókat olvastam a Max Factor 2000 Calorie spirálról, de akkor volt több szempillaspirálom is, nem kellett még egy, így feledésbe merült, amikor legközelebb vásároltam sem jutott eszembe. Viszont most szerettem volna egy új szempillaspirált kipróbálni és bóklászva a pultok között véletlen megpillantottam ezt a spirált és egyből tudtam, hogy ő jön velem haza. Három fajtában kapható: Dramatic Volume - dúsító (arany), Waterproof - vízálló (kék) és Curves Brush Volume&Curl - ívelő (piros), persze én ezt csak itthon vettem észre, de pont jót sikerült venni, ugyanis az én szempilláimra ráfér az extra ívelő hatás. Ugyanakkor szívesen kipróbálnám a dúsító Dramatic Volume-ot is, lehet legközelebb majd ő landol a kosaramban. A honlap szerint a Dramatic Volume és a Curved Brush Volume&Curl két színben, feketében és barnában is kapható, a Waterproof csak feketében. 

A keféje se nem kicsi, se nem túl nagy. Én mindig is jobban szerettem a sörtés keféjű szempillaspirálokat, mint a gumis fejűeket, mert nekem valahogy jobban működnek, úgyhogy örülök, hogy ennek is ilyen keféje van. Egy picit hajlított, hogy jobban tudja ívelni a pillákat. Nem vesz fel túl sok felesleget, egy kicsit azért  azonban érdemes lehúzkodni a tubus szélén.



A fő feladata az, hogy ívelje a pillákat, a másik, hogy dúsítsa. Az előbbit remekül meg is teszi, az utóbbiban talán nem olyan erős, főként ha csak egy réteget kenünk fel, de több rétegben már szépen dúsít. Szépen szétválasztja a pillákat, így természetes hatást lehet vele elérni. Hosszabbakká is varázsolja a őket, már csak amiatt is, hogy ível rajtuk. Ha begöndörítem a szempilláim, akkor egész jól és sokáig megtartja az ívet. Nem maszatolódik el nap közben, nem is potyog. Ugyan nem vízálló, arra van egy külön kifejlesztett társa, de kis mértékben bírja a vizet. Nekem például hidegben könnyezik a szemem, de a spirál ezt kibírja.

         "Pucér" pillák                                                                 Egy réteg szempillaspirál

"Pucér" pillák                                                                                    Több réteg
Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések