Üzemeltető: Blogger.

Hónap kedvencei - Január

Hónap vége van, így jöjjenek a kedvencek! Hónap elején még voltak vizsgáim, miután pedig lezajlottak főként itthon pihentem, így annyira nem sminkeltem magam, ha igen akkor pedig a szokásos termékekhez nyúltam, főként azokhoz, amiket a decemberi kedvencekben láthattatok. Azért van pár e hónapban vásárolt gyöngyszem, amik már kiérdemelték a kedvenc titulust. Mellettük olyan termékeket is hoztam, amiket nagyon szeretek, de még nem láthattatok vagy nem dicsértem őket külön.



Chopard Wish parfüm
The Face Shop Volcanic Clay Black Head Nose Pack
Teafaolaj
Csipkebogyóolaj
Etude House szemhéjalapozó
Catrice Prime and Fine Highlighter 010 Fairy Dust
Essence mono 58 Cappucino, please!
Essence ecsetek : precise eyeliner brush, smokey eye brush, eyeshadow brush

+ Kedvenc zeneszám: Shakira - Nunca Me Acuerdo de Olvidarte

Nektek mik voltak a havi kedvenceitek? Ezek közül a termékek közül használjátok, szeretitek valamelyiket?
Puszi,
Nóra

3 megjegyzés

  1. Szia :)
    A teafa olajról már rengeteget hallottam,azt hiszem épp itt az ideje, hogy kipróbáljam :).
    Az essence ecseteit én is nagyon szeretem.
    (És légyszi vedd ki a szóellenőrzőt,mert nagyon idegesítő)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy szóltál! Régen úgy emlékszem beállítottam, hogy ne legyen, aztán a napokban észrevettem, hogy van, már ki akartam venni, de elfelejtettem. :))

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretem a teafaolajat. :)

    VálaszTörlés