Üzemeltető: Blogger.

Ebay szemle III. - Sminktermékek, bőrápolás

Mostanában sokat lógtam ebay-en és míg elsőre, mikor megismertem az ebay-t, az ékszerek fogtak meg és azokat rendeltem, most egyre inkább az ázsiai smink- és bőrápolási termékek érdekelnek. Azt hiszem ez az Etude House szemhéjalapjának köszönhető, amiről a héten láthattok is majd tesztet. Gondoltam megmutatom milyen termékek tetszettek meg. Van, amelyik csak tetszik, de nem tudom megrendeljem-e, van, amelyiken még erősen gondolkodom és van, amelyiket már megrendeltem. Már alig várom, hogy ideérjenek! De addig is lássuk mik keltették fel a figyelmem. 






Etude House Lovely Coockie Blusher : A cuki csomagolás mellett a belső is meggyőző képek alapján. Elég nagy a választék, mert összesen 12 színben kapható. Alig tudok választani közülük. A kis képeken látható három nagyon tetszik, de rajtuk kívül is van még pár.
6,76 $
Katt



The Face Shop Lovely Me: Ex Pastel Cushion Blusher: Maradva az édes csomagolású pirosítóknál...
6,28 $
Katt



Liolele Cheek Beem Blusher: Krémpirosító, ami 3 árnyalatban kapható, két rózsaszínben és egy korallos árnyalatban. A korall sajnos legtöbb helyen épp nincs raktáron, ahol pedig van ott 4000 Ft-tal(!) drágábban árulják.
Itt kapható, mind a három, amikor épp készleten vannak - 9,49 $
Itt csak a 01-es Peach Pink árnyalat, de olcsóbban - 6,88 $



Skinfood Fresh Fruit Lip & Cheek: Sok jót olvastam róla. Főként krémpirosítóként dicsérik, mert tartós és szép színekben kapható, ajkakra annyira nem ajánlják, mert szárít. A legjobban a grapefruit árnyalat tetszik.
5,66$



Etude House Etuinette Crystal Shine Lips: Azt hiszem a valaha látott legszebb csomagolású rúzs. Legjobban a felső négyes közül a három narancssárgás árnyalat tetszik, ilyesmi színekből nekem még nincs sok.
10,87 $



Lioele Lip Color Stick: Mert imádom a rúzsceruzákat! Ha választanom kéne itt is a narancs árnyalat tetszik a legjobban, ami ebben az évben nagyon trendi az ajkakon.
5,49 $



Holika Holika Petit BB krém: Már régóta szemezek ezzel a BB krémmel, mert több helyen is jókat olvastam róla. Szerintem szuper ötlet, hogy több változatban kapható, így mindenki kiválaszthatja a bőrtípusának megfelelőt. A gond vele csak az, hogy csak egy árnyalatban kapható.
5,99$



Etude House I need you , A to Z Mask sheet: Biztosan ismeritek csokiból van ilyen betűs, persze ott a betűknek nincs jelentősége, itt azonban a benne lévő természetes összetevőről kapták a nevüket az arcmaszkok. Nekem nagyon megtetszett ez az ötlet. Az eladónál leírást is találunk róla, hogy melyik mire jó, milyen hatóanyagokban gazdag, így megtalálhatjuk a bőrünk számára szükségeset, bőrtípusunkhoz illőt. Egy arcmaszk kb. 1000 ft, ami ahhoz képest, hogy 1-2 használatra elég, szerintem sok, de vannak 13,15,16-os csomagban kaphatók, amik 3700 ft körüli áron vannak, így már teljesen megéri a darabonként kevesebb, mint 300 ft-ért.
4,49 $ - 1 db



Mizon Let me out ByeBye Blackhead 3 Step kit: A The Face Shop Volcanic Clay Nose Pack nekem nagyon bevált a  mitesszerekre, de már fogyóban van. Lehet ismét őt rendelem meg, de gondoltam körülnézek, mert úgyis szeretek kísérletezni. Ez a három lépéses szett keltette fel a figyelmem legjobban a mitesszerek elleni termékek közül, még gondolkozom rajta.
13,94 $



Benton Aloe BHA Skin Toner:  Az aloe vera jótékony hatásairól a bőrre szerintem mindenki hallott. Ezért is figyeltem fel elsőként a Benton aloe verás termékeire. Kívánságlistán van egy ideje egy BHA-s alkoholmentes tonik, ez nagyon jónak tűnik. A Benton termékei egyébként parabén, ásványi olaj, alkohol, szteroid, benzophenon, szintetikus parfüm és mesterséges színezék mentesek. 3400 Ft-ba kerül, de mint a legtöbb termékből, belőle is rendelhetünk mintát kipróbálásra. Olyan mintákat találtam a soothing gel-lel együtt két-két mintát adnak mindezt 1200 ft-ért. 
15,29$ - Benton Aloe BHA Skin Toner
5,39$ -  Benton Aloe BHA Skin Toner és Soothing gel minta 2-2 db 



Tony Moly Egg Pore Tightening Pack 30 ml (Tojásos pórusösszehúzó maszk) & Skinfood Egg White Pore Foam 150 ml (Tojásfehérje arctisztító hab): A tojást nagyon szeretem én is saját magam által készített arcpakolásokba tenni, mert csodákat művel a bőrrel, pl. feszesíti, összehúzza a pórusokat, krémekben is biztos szuperül működik. Több terméket is találtam, amiben fő összetevő, a fenti kettő közülük, ami megragadta a figyelmem. A Tony Moly pórusösszehúzó maszkja egy lemosható maszk, aminek irtó édes a csomagolása, amibe növényt is lehet ültetni, ahogyan azt a fenti kis képek mutatják. Szerintem irtó aranyos ötlet. A Skinfood tojásos arctisztítója pedig azért került ide, mert már régóta kiszeretnék próbálni egy arctisztító habot.
8,10 $ - Tony Moly
10,77$- Skinfood

Skinfood Tea Tree Cleansing Foam 150 ml (Teafa arctisztító hab): A Skinfood másik arctisztító habja is tetszik, lehet ez a kombinált, pattanásokra hajlamos bőrömre még jobb lenne. 
8,89 $


Ti hogy álltok az ázsiai smink- és bőrápoló termékekkel? Miket próbáltatok már? Beváltak? Rendeltetek mostanában valamit ebay-ről?
Puszi,
Nóra


7 megjegyzés

  1. Annyira tetszenek ezek a cuccok, de még nem mertem egyet se megrendelni, eleve félek a hatásuktól :D a másik meg, hogy ha be is válik, akkor mindig időben újra kellene rendelnem őket, ami hát nem éppen jellemző rám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eljátszottam már párszor, hogy na most rendelek... aztán mégsem rendeltem :D De most végre tényleg rendeltem pár dolgot. :) A szállítási idő néha tényleg sok tud lenni :(

      Törlés
  2. Ó, hát azok a cuki pirosítók engem is megvettek maguknak! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyesek az ázsiaiak a külsőségekben, annyi édes dolog van!

      Törlés
  3. Ezek közül nekem is sok darab kívánságlistás! :)

    Az Etude house rúzsok közül nekem megvan az egyik, írtam is róla, ha gondolod nézd meg:
    http://glamoureverything.blogspot.hu/2013/12/etude-house-princess-etoinette-ruzs.html

    VálaszTörlés
  4. Óhjajj ezt nem kellett volna megnéznem! :D Az Etude cuccok annyira édesek. :P

    VálaszTörlés
  5. Azok a pirosítók... :D És persze az a rúzs ><. Elolvadtam. :D

    VálaszTörlés