Üzemeltető: Blogger.

Hónapom képekben #1

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom az ilyen képes összefoglalókat, amikor a bloggerinák életébe picit bepillantást nyerhetünk. Hónap elején új instagram-mal indítottam, azzal a céllal, hogy több képek készítsek a mindennapjaimról. Már akkor tudtam, hogy be fogom csempészni a blog életébe is, és vagy heti vagy havi rendszerességgel készíteni fogok egy képes összefoglalót az aktuális időszakról. 


A hetit elvetettem, mert hetente annyi képet nem készítek, hogy tartalmas bejegyzés szülessen belőle, így minden hónap végén láthattok majd ilyen bejegyzéseket. A képeket nem az elkészítés sorrendjében, hanem csoportosítgatva mutatom majd mindig meg. Ha nagyobban szeretnétek őket látni, akkor kattintsatok rájuk.



Szerzemények: 1 Beújítottam pár ékszerrel, ezek a  Stradivariusból, C&A-ból vannak // 2 Megérkezett az ebay-es rendelésem is, róla, ahogyan már tegnap ígértem még a héten láthattok tesztet // 3-4 Kifutó termékek Catrice, Essence


Ételek: 1-2-3 Otthon vasárnap nálunk mindig ilyen finomságok vannak a húsleves után. Mindig annyit készítenek (hol anya, hol apa főz, ki mit készít jobban), hogy tudjunk felhozni vacsorára vagy másnapra // 4 Fincsi kínai



Nasi: 1-2 Ma felvett videómban elhangzik az a nagy igazság rólam : nincs hét csoki nélkül! Ezek még a karácsonykor kapottak voltak. Azóta már semmi nem maradt! // 3 Imádom a marcipánt, sajnos az ilyesmiket inkább karácsony környékén árulják csak, ezért be kellett tárazni // 4 Azért gyümikből sincs soha hiány



Beauty: 1-2 Selfie - FOTD // 3 Ezt a rózsaszínes sminket láthattátok a blogon itt // 4 Bármennyire is tavasziasszín a NYC Lincoln Square Lavernder a jelenlegi kedvencem



Blogolással kapcsolatos képek: 1 Filming... // 2 Elértük facebookon a 100-at  // 3 A MUP oldalán Sleek paletták közül válogattam. Egyszerűen lehetetlen dönteni, de végre sikerült! Folytatva jó szokásom nem csak magamnak fogok rendelni valamit ;) // 4 Legutóbbi videóm szerkesztése közben



Pillanatok: 1 Barátom tüzijátékozott idén is // 2 Teen Wolf!! Végre! Ez az első rész volt több, mint három hónapos szünet után, már nagyon vártam! Imádom az introt, talán az egyik legjobban eltalált a sorozatok közül, amiket nézek. Pont ma néztem a hetit és ahhh...  Ki nézi? // 3 Ezen a télen teljesen rákattantam a gyertyákra, ezt a színváltósat barátomtól kaptam :) // 4   (Vidéken már pénteken esett a hó)


Remélem tetszett ez a kis válogatás. Ha van kedvetek kövessetek instagramon vagy ha nincs instagramotok, statigramon tudtok követni gépen keresztül. 
Puszi,
Nóra

4 megjegyzés

  1. Teen Wolf nekem is nagy kedvencem. Előbb néztem meg az új részt. Imádom! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper poszt :) Én is szeretem az ilyeneket, amikor egy kicsit bepillanthatunk egy-egy bloggerina életébe :) Nálam is rendszeresen van ilyen poszt, én heti összegzésbe alakítgatom ezt a bejegyzést. :) Ha esetleg van kedved, akkor itt elolvashatod az enyémet: http://mimiseverydaylife.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  3. Sehol se láttam még azt a Milka csokit, pedig annyi helyen kerestem már.
    Tavaszra tuti beszerzem ezt a NYC lakkot, egyre jobban tetszik a színe :)

    VálaszTörlés