Üzemeltető: Blogger.

189 nap az esküvőig - Inspirációgyűjtés menyasszonyi ruhához.


Bár sokáig úgy gondoltam, hogy bérelni fogom a menyasszonyi ruhám, végül pár hónapja amellett döntöttem, hogy mégis inkább varratni fogom. A héten érkeztünk el arra a pontra, hogy le kellene végre tisztázódnia bennem annak, hogy milyen ruhát szeretnék. Úgyhogy az elmúlt időszakban elég sok időt töltöttem esküvő ruha böngészéssel. 

Annyit már az elejétől fogva tudok, hogy egy derékvonalig érő A vonalú tüll szoknyát szeretnék, mert szeretném ha könnyed, és légies lenne a ruha, olyan, amiben jól érzem magam majd a nagy napon. A "gond" a felső résznél kezdődik, ugyanis rengeteg elképzelésem volt, és sokáig gondolkoztam, hogy vajon melyik illene hozzám és az alakomhoz a legjobban. Ebben a bejegyzésben most megmutatom Nektek azokat a ruhákat, amiket a nézelődés során lementettem inspiráció gyanánt Pinterestről, viszont azt nem fogom most elárulni, hogy végül milyen felsőrész mellett döntöttem.















Nektek melyik ruhák tetszenek legjobban? 

3 megjegyzés

  1. Gyönyörűek. :) Úgy tűnik hasonló az ízlésünk. Nekem is ez a stílus tetszik és nem az abroncsos habos-babos ruhák. :D

    VálaszTörlés
  2. Úristen Nóri, gyönyörű menyasszony leszel :) Én is efelé a stílus felé húzok, és én is nagyon szeretném varratni, ha eljn a nagy nap, a legfőbb inspirációim a Daalarna ruhakölteményei, gyönyörűek. Mivel én őszi esküvőben gondolkodom, mindenképp hosszú ujjút szeretnék, csipke felsőrésszel, és díszes hátrésszel, ami a szoknyát illeti, abban gyanolyanra szavazok, mint te. :) Nagyon örülök ennek a rovatnak egyébként nálad, nagyon hasznos :)

    VálaszTörlés