Üzemeltető: Blogger.

Ruhaszemle: Critics' Choice Awards 2014

A Golden Globe Awards után itt is van a következő díjátadó a Critics Choice Awards. Kevesebben vettek részt rajta, így kevesebb a rosszul megválasztott ruhák száma is, viszont van néhány igazán gyönyörű. Ha kíváncsiak vagytok a ruhakölteményekre és/vagy hogy nekem hogy tetszettek, kattintsatok a tovább gombra! Egyénként bevezettem egy új kategóriát, mert sokszor van olyan, hogy az összeállítás nem olyan rossz, de van egy apróság, ami mégsem tetszik rajta, ezért nem lesz kedvenc. Eddig az ilyen ruhákat vagy a "Szép-szép, de  nem elég érdekes" vagy az "Ez most komoly?" kategóriába tettem, sokszor alig tudtam eldönteni már a múltkor is, hogy hová kerüljenek. Az új kategóriám neve ezért lett "Valami nem stimmel" .



Kedvencek:


Sandra Bullock: Ő a legnagyobb kedvencem. Gyönyörű ez a ruha, mind színben, mind fazonban és az öv is remekül passzol hozzá.

Jessica Chastain: Gyönyörű a ruha színe, a felső részén a kis fodrok remekül feldobják. Plusz pont a narancsos/barackos rúzsért, ami szuperül passzol a zöld színhez.

Cate Blanchett:  szintén a zöld egyik árnyalatát választotta narancs rúzzsal, ami pedig még dob egyet a ruhán, az a derekat kihangsúlyozó öv.

Amy Adams: Nagyon tetszik a ruha színe és a vállmegoldása. 

Lupita Nyong'o: Igazán gyönyörű a fehér ruha és a színésznő bőrének kontrasztja, a kivágás pedig érdekessé teszi a ruhát.

Aisha Tyler: Ismerősnek tűnt, így megnéztem miben láthattam és kiderült, hogy a Jóbarátok c. sorozatban ő volt Charlie, Joey, majd Ross barátnője. :D A csipkét még mindig imádom és remekül passzol a vörös rúzs ehhez a fekete csodához.

Melissa McCarty: A Golden Globe Awards-os ruhájánál említettem, hogy  szép, de láttam már szebbet is, amiben jobban tündökölt. Na például ez a ruha ilyen. 

Szép-szép, de nem elég érdekes:


Annabelle Wallis , Margot Robbie, Kristen Bell: A kedvencek közé bekerült egy-egy fehér és fekete ruha, viszont a fenti ruhák nem voltak ehhez elegek. Nincs velük gond, de ....

Sarah Belcher: teljesen átlagos, még a kiegészítők sem igazán dobják fel.

Valami nem stimmel:

Julie Delphy: A ruha csodás - bár szerintem szebb lenne földig érőn, viszont a cipő! Nagyon fehérek vagy fehérnek tűnnek a színésznő lábai és a cipő szinte beleolvasd ebbe a fehérségbe.

Oprah Winfrey: Csodás nő, azt hiszem ezt mindenki tudja. Két dolog van, ami a mostani összeállításában nem tetszik, az egyik az a masnis öv, valahogy nem illik hozzá, a másik pedig a szoknya rész, simán, redők nélkül egyenes vonalban jobb lett volna.

Nia Long: A ruha dekoltázsával van a baj... nélküle jobb lenne.

June Squibb: Ismét nem sikerült eltalálnia. A flitteres csillogós felső nagyon előnytelen számára. Ha a mostani felső helyett egy egyszínűt vesz fel, például feketét és rá a flitteres blézert sokkal jobb lett volna az összhatás.

Ez most komoly?

Terri Seymour: Az ufó hölgyek biztos ilyen ruhát választanának egy vörös szőnyeges eseményre. A másik probléma pedig az, hogy két helyen is túl kivágott és ez így sok.

Adele Exarchopoulos: mire a nevét leírtam... Jól látom, hogy egy nadrág van a szoknya alatt, ráadásul ahhoz hasonló, amiket más sportoláshoz hord? Emellett a szoknya is túl átlátszó, a fodrok az alján rémesek és a ruha ujjmegoldása sem tetszik. Egyetlen használható rész a ruha felső része és talán még a tollas vállrész.

Képek forrása: huffingtonpost.com

Nektek kik a kedvenceitek?
Puszi,
Nóra

2 megjegyzés

  1. Sandra Bullock általában mindig szörnyen néz ki, de most szerintem is gyönyörű volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az utóbbi időben viselt ruháit szerettem :) de emlékszek olyan időszakra, amikor sorra rosszul választott.

      Törlés