Üzemeltető: Blogger.

Wishtrend wishlist


Ismét rám tört a koreai arcápolás mánia, miután elkezdtem kutakodni a COSRX BHA Blackhead Power Liquid után és a wishtrend.com-on kötöttem ki. Másfél órás nézelődésem után az oldalon, össze is gyűjtöttem pár terméket, amit szívesen kipróbálnék.

Ha már említettem, akkor kezdjük a sort a COSRX BHA hámlasztójával. Az év eleji 10+1 termék, amit ki szeretnék próbálni 2016-ban bejegyzésben említettem, hogy szeretném kipróbálni a Paula's Choice 2% BHA-s hámlasztóit, mert úgy érzem a bőrömnek szüksége lenne rá, jót tenne a mitesszereimnek, tág pórusaimnak. Bogi akkor ajánlotta a COSRX márka ezen hámlasztóját, mely gyengédebb, így könnyebb elkerülni a  túlhámlasztást, ráadásul jelentősen olcsóbb is. 

A számomra matekosan hangzó nevű márkától egy másik termék is megragadta a figyelmem. Az Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask, ahogyan a neve is mondja, egy éjszakai mézes pakolás, de használható lemosható arcmaszkként és hidratálókrémként is. 85%-ban propolis kivonatot tartalmaz, mellette pedig méhviaszt, arginin-t, és panthenolt is, így a hidratáló hatása mellett nyugtatja is a bőrt.

A Benton márka nagy kedvencem volt már eddig is. Épp ismételten szerelembe estem az aloés termékeikkel, főként a tonikkal, de egy mintának köszönhetően most a méhes csigás vonallal is szemezek. A Benton Snail Bee High Content Lotion mintáját napokig tudtam használni, esténként kentem fel, reggelre pihe-puha bőrt eredményezett. Az eddigi tapasztalatok, és rengeteg jó vélemény alapján szívesen megvásárolnám a teljes kiszerelést. Kinéztem az azonos nevű fátyolmaszkot is, ha már most akkora népszerűségnek örvendenek ezen termékek, kíváncsi vagyok mit tudnak!



A C20 OST Original Pure Vitamin Serum szintén az a termék, amit mindenki imád. Ragyogóvá teszi, táplálja  a bőrt, illetve segít a folthalványításban, ami nekem jól jönne a pattanások utáni foltok miatt. A nagy népszerűségnek köszönhetően megújították, és immáron 21,5 % C vitamint tartalmazó is kapható, és mellőzi a gonosz parabént (hozzáteszem az összetevőlista legvégén áll a C20-ban). Ami pluszban mellettük szól, hogy ingyenes szállítás jár a termékhez, akkor is, ha mást választotok melléjük.

A legcukibb jelzőt mindenképpen a Monstory márka kapná, engem levesznek a lábamról ezzel a szörnyecskés csomagolással. Egyelőre három arcpakolásuk van, közülük az éppen akciós Green Mon Fresh Mask-et néztem ki. Legfőbb összetevője a fekete üröm (Mugwort), mely többféle formában is megtalálható a maszkban. Nyugtató ás gyulladáscsökkentő hatású, problémás, illetve stresszes, fáradt bőrre is ajánlják.

Az utolsó termék nem bőrápolási, hanem egy BB krém méghozzá a Klairs márkától. Az Illuminating Suppple Blemish cream egyelőre tetszik, de még mindenképpen jobban utána fogok olvasni. Nagyon tetszik, hogy természetes, nem kelt maszk hatást az arcon, de állításuk szerint a pórusokat, pirosságot szépen elfedi (na ebben nem vagyok teljesen biztos).

Találtam pár beváltható promokódot is. Nem próbáltam ki őket, így nem biztos, hogy mind él még.
- 10% - 50$ felett - 16MARDISCOUNT
- Ajándék Klairs maszk a rendelésekhez - BESTMASK16MAR
- 5$ kedvezmény az első rendelésből - 2210827903

Nektek van most valamilyen koreai termék kívánságlistán?

2 megjegyzés

  1. A bb-t próbáltam. Nem rossz, sőt. Azért nem fed el mindent, de jól illeszkedik a bőrhöz, nem kelt maszk hatást.
    A c vitaminos szérum és az arckrém is érdekel már egy ideje. Hamarosan megrendeltem szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem gond, ha mindent nem fed el, csak ha semmit akkor azért feleslegesnek érzem a használatát, sajnos volt már rossz tapasztalatom.

      Törlés