Üzemeltető: Blogger.

#31 OOTD - Violet field


Végre felmelegedett az idő annyira, hogy tavaszi outfiteket fotózzunk. A mai fotózás alkalmával csak egy lenge ruha és ballonkabát volt rajtam, és nem is fáztam. Őszintén szólva a barátom eléggé vonakodott, és győzködni kellett, mert nagyon nem volt kedve fotózni, viszont a jó idő, a hosszú séta a gyönyörű természetben meghozta a kedvét. A képeket elnézve nehezen lehetne elhinni, hogy ez a helyszín 10-15 perc sétára van a budapesti albérletünktől, mi sem gondoltuk volna, hogy ilyen helyre bukkanunk.

A fehér ruhát a SheIn-ről rendeltem, elöl rövidebb a szoknya része, mint hátul. Kissé sajnos átlátszó, de egy hosszított fehér toppal máris villantás nélkül hordható. Nekem nagyon tetszik a szabása, de szeretem a derekam még inkább kihangsúlyozni egy övvel, így tettem most is. A tavasz jegyében korall rúzst és körömlakkot használtam, előbbit a Catrice, utóbbit a Rimmel márkától.









Ruha - SheIn // Öv - F&F // Ballonkabát - Pimkie //Táska - JollyChic // Csizma - Deichmann // Karkötők, gyűrű - SIX //Rúzs - Catrice 120 Looks Like Coral! // Körömlakk - Rimmel 415 Instyle Coral


Hogy tetszik az outfit?

3 megjegyzés

  1. Imádnivaló ez a szett és nagyon jól áll! :)
    Mi is kirándulni voltunk szombaton az erdőben és pont egy ilyen ibolyamezőre bukkantunk. Olyan szép volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ha valamikor, akkor mostanság mindenképp érdemes nagyon sokat mászkálni a természetben. :)

      Törlés
  2. Olyan gyönyörű ez a táska! :)

    VálaszTörlés