Üzemeltető: Blogger.

Krémes szemhéjfestékek - Maybelline, Pupa


A drogériákban a krémes szemhéjfesték őrületet a Maybelline Color Tattoo-k hozták el. Még nagyon régen részletesen írtam az általam akkor birtokolt két árnyalatról, azóta pedig újabb két árnyalattal bővült a kollekcióm. A többi drogériás márka krémes szemhéjfesték-kínálata sosem csábított el, majd jött a Pupa, és betöltötte azt az árnyalatbeli űrt, amit a Color Tattoo-knál érzek. Külön írtam már róla is tesztet, de gondoltam egy összehasonlítás érdekes lehet, az eddig be nem mutatott CT árnyalatok bemutatása mellett. 

Kezdjük a négy Color Tattoo-val! Általánosan nem lehet írni a négy árnyalatról, mert szinte mind külön-külön formulájú, emiatt sajnos nem is nyújtanak egyenletesen jó teljesítményt.  Sokak, köztük az én legnagyobb kedvencem is, a 35 - On and on Bronze. Népszerűségének oka, hogy tökéletes hétköznapi bronzos árnyalat, de mégis annyit tud dobni, már csak ha önmagában felkenjük az egész szemhéjunkra, ráadásul mindenkinek jól áll. Fémes finishű, apró, kevésbé észrehevető csillámokkal. Tartósság szempontjából az egyik legjobb mind közül. Lebarnult bőrön ügyesen használva bronzosítóként is működik.

Formulára, finishre előbbihez nagyon hasonló a 65 - Pink Gold, egyetlen különbség talán a rosszabb tartósság. Ezt már érdemes egy hasonló árnyalattal fixálni, mert képes beülni a ráncokba. Szintén egy jól kihasználható hétköznapibb árnyalat.

Egy kicsivel sűrűbb, és kevésbé krémes állagú a 70 - Metallic Pomegranate, talán mivel több arany csillámot tartalmaz, mint az előző színek, ráadásul a színbeli kontrasztnak köszönhetően ezen csillámok felkenve is láthatóbbak. Számomra ez egy igazán őszi árnyalat, ügyesen kell vele bánni, de nagyon jól tud mutatni a szemhéjon. A tartósságot tekintve az On and on Bronze és a Pink Gold között van, ennél az árnyalatnál nem vettem észre, hogy begyűlne az apróbb redőkbe.

Annyira sajnálom, hogy csak egy matt CT árnyalat jutott el Magyarországra, a 40 - Permanent Taupe az egyedüli. Ahogyan neve is sejteti egy taupe, azaz szürkés barnás árnyalat. Krémes, de masszívabb, tömörebb állagú, a tartóssága ehhez illeszkedően elég jó. Teljes szemhéjon az ízlésemhez egy picit sötét, viszont tusvonalként imádom, leggyakrabban így szoktam használni. Tusvonalként sem kenődik el, talán nap végére a cicafarok kopik el egy kissé.


Hogy a Color Tattoo-khoz képest milyen a Pupa krémes szemhéjfestékének állaga? Szintén különböző. Sokkal krémesebb és puhább, kissé bársonyos, meglepetésemre azonban ilyen állaggal is képes az egész napos tartósságra. 

Mint említettem a Pupa kínálatában a CT-k közül számomra hiányzó árnyalatok is megtalálhatók, a világosabb, hétköznapi arany, pezsgő, ezek keveréke, highlight árnyalatok. Tudom, hogy van arany CT, azonban valahogy azok sosem nyerte el a tetszésem a nagyobb csillámok és sárgásabb arany árnyalata miatt. A Pupa 100 Champagne pezsgőszíne telitalálat! Annyiféleképp kihasználható, felkenhetjük a teljes mozgószemhéjra önmagában, vagy más színekkel együtt, használhatjuk a belső szemzugba kiemelőként, highlighterként az arccsontra, szemsminkalapként millió sminkhez. A CT-k is használhatók természetesen sminkalapként, működnek is, de színük miatt én kevesebbszer vettem őket elő ilyen célra.



Ha tehát krémes szemhéjfestéket szeretnétek vásárolni, akkor a Pupa és a Maybelline kínálatát bármikor ajánlanám. Árukat tekintve mindkettő 2000-2500 Ft körül mozog, akciókkal talán még néha ez alá is megy.

Szeretitek a krémes szemhéjfestékeket? Melyik a kedvencetek?

4 megjegyzés

  1. Lehet, hogy nekem van túl olajos szemhéjam, amivel nem lehet mit kezdeni, de nekem nagy csalódás volt a Color tattoo (pink gold, on and on bronze). Az állaga olyan zsíros nekem, nagyon kemény, nem nekem találták ki, nem is használtam őket csak egyszer, most próbálom továbbpasszolni, amit úgy sajnálok. :/ A Pupának az állaga, amit a boltban kipróbáltam sokkal kellemesebb volt, nekem a matt árnyalatai tetszenek, illetve a Kikonak is van, de arról még csak tesztet láttam. Lehet, próbálkozom még azokkal is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem váltak be. A Pink Gold önmagában nekem sem tart sajnos, de hogy az On and on Bronze sem működött neked, kár érte :( Rétegezni próbáltad már őket,kevés mennyiséget viszel fel egyszerre és így építgeted? A Pupa mattok nekem pont nem annyira nyerték el a tetszésem, mármint szín alapján, egyedül a barna Chocolate tetszik, lehet arra lecsapok majd. A Kikokról én is még csak tesztet láttam sajnos, de nagyon szeretnék már egy bolt közelébe kerülni és beszabadulni :D Egy matt bőrszínű krémes szemhéjfesték hiányzik még nagyon, de mivel nem nagyon láttam még máshol Mac Paint Pot lesz belőle majd, amit szintén szívesen kipróbálnék már régóta, csak a pénztárcám nem fog örülni.

      Törlés
  2. CT-ből kettő darabom van, a Mauve Crush és a Metallic Pomegranate. A Pupától a Permanenet Taupe hasonmása van meg. Nagyon szeretem, mikor sötétebb volt a hajam, még a szemöldökömre is használtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most az jutott eszembe, hogy vajon a krémes szemöldökfestékek vajon működnek-e krémes szemhéjfestékként is... :))

      Törlés