Üzemeltető: Blogger.

Inspirációs képválogatás | Március #1


Egy igazán tavaszias inspirációs képválogatással készültem, ami ezen borongós, esős, hűvös napon jól is jön a lelkemnek.  Végignézve a képeken a rózsaszín és pasztellek dominálnak, meg persze a virágok mindenütt, hajban, ruhán mintaként, otthon és torta díszeként.

Pár napig már volt olyan jó idő, hogy a bőrdzsekim fel tudjam venni, most ismét erre várok. Tavasziasan virágmintás és csipkés, fehér ruhadarabokkal képzeltem el, mint például a lenti outfit is. Ehhez tökéletes egy vastagabb fonattal feldobott kócos copf. Ahogyan a kedvenceim között is láthattátok a rózsaszín sminktermékeim és körömlakkjaim előtérbe kerültek, a lenti manikűr is smink is nagyon tetszik.


Millió tavaszi cipős képet mentettem le magamnak. Sajnos még várnunk kell a nyitottabb darabokra, de én már álmodozom. Még mindig nem tettem le a fűzős (lace up) cipellőkről, bár a hegyes orrot nem csípem annyira - mondom ezt úgy, hogy egy ilyen pink darabot is beválogattam. Majd meglátjuk, hogy alakul végül a viszonyunk, a lézer vágott magassarkúkat és -talpúkat azonban már régóta imádom.


Március szóljon a tulipánokról! Bár már ellepték a virágboltokat, azt is nagyon várom, hogy kivirágozzanak a kertekben és ott is lehessen gyönyörködni bennük. Az esküvős képek közé is egy tulipános tortát, illetve csokrot választottam, színeik még illenek is egymáshoz, illetve a pasztellrózsaszín ruhához.


Melyik képek tetszenek a legjobban?

1 megjegyzés