Üzemeltető: Blogger.

Blistex ajakápolók


Már biztos sok blogon találkoztatok a Blistex ajakápolóival, de remélem nem unjátok még nagyon, mert most én is beszámolok a tapasztalataimról. Az ajakápolókkal úgy vagyok mint az arc- és hajápolási termékekkel, azaz szeretem őket hosszasan tesztelni, mielőtt a blogon írnék róluk. Egy-egy körömlakk, rúzs vagy épp szemhéjpúder más tészta, pár alkalmi használat után nagy meglepetést nem okozhatnak, de az ajakápolók számomra nem ebbe a kategóriába esnek. Nos így álltam hozzá a négy ajakápolóhoz, tudtam, hogy idő kell, mielőtt írnék róluk.

A februári kedvencek bejegyzésben és videóban a Classic Lip Protector-ról már hallhattatok. A legjobban ez lopta be magát a szívembe, ezt dobom be legszívesebben hétköznapokon a táskámba. A négy közül ennek tetszik legjobban az illata, isteni vaníliás, nemcsak az illata, de az íze is. E vitamint, aloe verát és nyugtató kamillát tartalmaz. Felkenve egy pici viaszos réteget hagy az ajkakon, de meglepően gyorsan kifejti hidratáló hatását. Extrém cserepes ajkakkal nem bírna el, de megelőzésre és enyhén száraz ajkakra remek. Rúzs alatti hidratáláshoz is ezt szoktam használni.

Ha már nagyon cserepes ajkak, akkor Lip Relief Cream, azaz ajaknyugtató krém. Az illata nagyon erős, valamelyik fogkrémre emlékeztet erős mentol illata miatt. Úgy vettem észre, hogy idő kell ahhoz, hogy hatását kifejtse, emiatt esténként szoktam használni. Reggelre pihe-puha ajkak az eredmény, a száraz ajkakat is rendbe hozza. Picit vastagabb rétegben felkenve nehéz eldolgozni a fehér színe miatt, emiatt is jobb választás estére. Valamiféle hámlasztó hatása van szerintem, mert volt, hogy a szám szélén a bőrt is elkezdte hámlasztani. Ha jól sejtem ez herpesz ellen jól jönne, merthogy herpesz esetén is használható, hatásos. 

A Lip Brilliance-t ha csupán hidratáló hatása alapján véleményezném, nem győzne meg, talán egy közepest kapna, viszont ad egy kis természetes rózsaszínes színt és csillogást az ajkaknak. Kicsit már-már szájfényszerű a hatása, éppen ezért suliba például szerintem ideális választás lehet. Az illata picit mű számomra, ha jól sejtem epres, de nem tartós, így ez ne legyen senki számára visszatartó indok.

A Raspberry Lemonade Blast neve is remek illatot és ízt ígér, egyből a málnás Fanta ugrott be róla. Hatását és tulajdonságait tekintve hasonló, mint a Classic Lip Protector, viszonylag gyorsan beszívódik, és hamar kifejti a hatását. Antioxidánst, C és E vitamint tartalmaz.

Amit még  érdemes megemlíteni, hogy mind fényvédőt tartalmaznak, a Classic Lip Protector és a Lip Relief Cream SPF 10-et, a Raspberry Lemonade Blast és a Lip Brilliance SPF15-öt, így nyárra is bátran ajánlom őket.

Szeretitek a Blistex ajakápolókat? Gyakran használtok ajakápolót , akár megelőzéshez is, vagy csak akkor kerülnek elő, amikor az ajkaitok már kiszáradtak?

Nincsenek megjegyzések