Üzemeltető: Blogger.

Nőnapi személyes


Nőnap alkalmából gondoltam egy picit személyesebb bejegyzést írok nektek. Nem igazán szoktam ilyesmit tenni, mert szeretem magam körül megtartani a védőburkot, erről is jó lenne egyszer írni, talán majd sort kerítek rá. Valami okból kifolyólag mostanság több személyesebb témájú bejegyzésötlet is eszembe jutott, papírra még nem vetettem gondolataim, de ez talán egy jó kezdet lesz.

Ha már Nőnap, akkor pár gondolat a nőiességről. Habár van egy - szerintem nem is olyan kicsi - fiús részem, gondolva itt most például a képregényhősök szeretetére, akiket nem csak a filmekből ismerek, Walking Dead és Hannibál sorozatimádatomra, itthoni trehányságomra (bocsi fiúk), mégis rá kellett jönnöm, hogy mennyivel csajosabb lettem, mint régebben voltam, inkább kívül, ez legalábbis könnyebben észrevehető, de persze belegondolva belül is. Imádom a szép ruhákat, most már nem vagyok rosszul annak gondolatától, hogy szoknyát vegyek fel, sőt szeretek szoknyában lenni. Nagyon szeretek sminkelni, és ezért a reggeli lustálkodásból is képes vagyok egy keveset feláldozni. Egy új rúzsért iszonyatosan tudok lelkesedni. Bár a túlságosan romantikus filmek gondolatától kiver a víz, jól esik néha egyedül megnézni egyet (ami még egészségesen romantikus), és pityeregni, amikor a főszereplők végre egymásra találnak. Direkt csajosat írtam fentebb, és nem nőiest. 21, na jó, majdnem 22 évesen még inkább csajosnak érzem magam, mint nőiesnek, de szerintem ez rendben is van így. Egy-egy kiegészítővel azonban már néha belekóstolok az igazi nőiességbe. Számomra ilyen kiegészítő egy magassarkú, dögös rúzs, elegáns lakk, csinos ruha vagy éppen egy szexi fehérnemű. Jól esik néha a csajos megjelenésre rátenni egy lapáttal és igazán nőiesnek érezni magam. 



Nos nem is én lennék, ha ezután a bejegyzés után nem aggódnék azon, hogy vajon nem mindenféle butaságot hordtam-e össze, de remélem nem így van, és szívesen olvastátok a sorokat. Ha kommentben leírjátok a véleményeteket azt nagyon szépen megköszönöm! Várom azt is, hogy Ti milyen kiegészítőktől érzitek magatokat még nőiesebbnek!

Boldog Nőnapot Lányok!

3 megjegyzés

  1. Én nagyon szeretem az egyszerű, kecses ruhadarabokat. Egy finom esésű blúz, egy szép ballonkabát egy kis fekete ruha, aminek rafinált kivágása van.
    Egy elegáns parfüm, vagy egy finom kis részlet, például egy szép nyaklánc vagy egy táska viselésével is sokkal nőiesebbnek érzem magam, még akkor is ha alapjáraton mondjuk egy farmer-basic felső szett van rajtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy-egy apró dolog is annyira sokat tud hozzáadni a farmer-basic felső párosának viseléséhez. A ballonkabát belegondolva szintén nekem is ilyen :)

      Törlés
  2. Most találtam rá Balogodra aminek nagyon őrülők és élvezettel olvasom soraid.
    Én most vágok bele a blogolásba 52 évesen és van miről írnom, inspirál a blogod.
    Lehet a korom miatt de mindig igényes voltam a nőkkel, személy szerint Audrey Hepburn
    szinésznő az ideálom.
    Probálj kalapokat fekete fazon nagyon jól állna.

    VálaszTörlés