Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Pyracantha Kasan


A mai bejegyzésben maradunk az őszies színeknél, őszies hangulatnál, ezúttal ismételten egy manikűrt láthattok. Remélem nem bánjátok, hogy a héten már a másodikat! Hazafelé sétálva több tűztövis (Pyracantha Kasan) bokorral is találkozom, amelyek narancssárga színükkel csodásan színesítik a parkokat, utcákat, gondoltam a körmeimen is jól mutat majd. 

Használt lakkok:
- Manhattan Lotus Effect Nail Polish Longlasting 69R
- Rimmel 60 seconds super shine 500 Caramel Cupcake
- S-he Stylezone 500 quick dry
- Rimmel 60 Seconds 835 Bright Back at You (keverve a S-he-vel)
- Miss Sporty Clubbing Color 5054

Három ujjamra az őszies barnás sötétbordó Manhattan lakk került, a minta pedig a középső és gyűrűs ujjamra. Alapként a Rimmel 60 seconds Caramel Cupcake árnylatát kentem, miután megszáradt, erre jöhettek a bogyók egy pontozó segítségével. A bogyók száradása után egy nagyon vékonyfejű ecsettel rajzoltam rájuk az apró fekete mintát, nagyjából apró x-eket igyekeztem tenni. Nem gond, ha ezek nem annyira szabályosak. Megrajzoltam a fő ágat barnával, majd Rimmel Bright Back At You pasztellzöld és S-he barna keverékéből kevert zölddel összekötöttem a terméseket az ággal és pár levelet is festettem. Ez nagyon jól nézett volna ki igazi sötétzölddel, mint amilyen a tűztövis levele, de ilyenem nincs, ezért trükköztem a színek keverésével.



Hogy tetszik?

4 megjegyzés

  1. Milyen jó ötlet, hogy ezt a növényt használtad inspiráció gyanánt! Én is rengetegszer látok tűztövis bokrot és nagyon tetszenek az élénk színeikkel. A manikűröd is remek lett, olyan őszies, harmonikus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A természet az egyik legjobb ihletforrás :))

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki. Lehet,hogy elkészítem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ha elkészíted mutass képet a te verziódról is! :)

      Törlés