Üzemeltető: Blogger.

DIY Őszi dekor


Nem terveztem ezt a DIY bejegyzést, de a hétvégi séta közben látott őszi apróságok megihlettek. Itt, ahová nemrég költöztünk, nagyon sok park van és egy kisebb erdős rész is. Ilyen környezetben erőteljesebben érzem az őszies hangulatot, mint a városban sétálgatva, illetve rohangálva, mert hét közben inkább ezt teszem. A séta közben folyamatosan azon kaptam magam, hogy szedegetem fel a gesztenyéket, bogyókat, majd mire az erődig jutottunk a kezeim már tele voltak, és a barátommal szedettem fel a csigaházakat, fakérget, hogy mennyire jól mutatnak majd a szerzeményeimmel egy üvegcsében. 

Buzdítok mindenkit, hogy menjetek ki a szabadba, élvezzétek a csodás őszi napokat, a gyönyörű színekben pompázó leveleket, és ha van kedvetek gyűjtögessetek terméseket, fakérget, leveleket, csigaházakat és készítsetek egy hasonló őszi díszt a szobátokba!



Ti mivel teszitek ősziesebbé a szobátok?

3 megjegyzés

  1. Nagyon hangulatos ez a kép, pedig engem aztán semmi (majdnem semmi) nem hat meg az őszben/télben, nekem az csak a megfagyással és a siralmas idővel egyenlő :D De erre a képre most olyan kellemes érzés ránézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sirattam az őszt egy ideig, most azonban kezdem nagyon élvezni! :))
      Örülök, hogy tetszik a kép!

      Törlés
  2. Nagyon megtetszett ez az ötleted, az én variációm így sikerült:
    http://csumiiiz.blogspot.hu/2015/10/egy-kis-gesztenyes-hangulat.html
    Szerintem az ősz is szép tud lenni, főleg a színei tetszenek.

    VálaszTörlés