Üzemeltető: Blogger.

Elfogyott V.


Nem is emlékeztem, hogy már négy elfogyott termékes bejegyzés volt a blogon, de ez nem is meglepő, hiszen a legutóbbi majdnem pont egy éve volt. Nagyjából egy éve gyűjtögetek tehát, viszont a költözésnek köszönhetően a flakonok egy része kidobásra került mielőtt a bejegyzést megszületett volna. Lássuk azokat az elfogyott termékeket, amik megmaradtak!


Garnier Oil Beauty testápoló: Nem sokszor használok testápolót, mert a bőröm nem gyakran szárad ki, és folyton elfelejtem bekenni magam, így kisebb csoda, hogy elfogyasztottam egy ekkora testápolót egy év alatt. Nagyon kedvelem az állagát, könnyen beszívódik, se nem túl folyós, se nem túl tömény, és jól hidratál. Az illata nagyon kellemes, ajánlom!
Újravenném? IGEN

Rexona Maximum Protection dezodor: A kedvenc, ezzel együtt leghatékonyabb dezodorom, amit próbáltam eddig. Nyárra mindig szeretem megvenni, nem volt ez most sem másképp. Ősszel, télen lecserélem egy szebb összetevőkkel rendelkező társára, azonban ahogy jön a meleg  biztos ismét újravásárolom majd. 
Újravenném? IGEN

Pure Smile Jewelry Scrub Amethyst testradír: Még a cukorkás Memeboxban volt benne ez a testradír. Kedveltem, mert nagyon finom, egyáltalán nem durva szemcséi vannak, mégis hatásosan radíroz. Az illata nagyon kellemes édeskés. Ha kapható lenne itthon, nem kellene rendelni és várni rá hetekig, valószínűleg megvenném újra, így inkább csak egy talánt kap. 
Újravenném? TALÁN

Balea After Sun sampon: Sokszor volt már róla szó a blogon és a videókban is, nagyon szeretem és sokadik flakonom használom. A Balea nyári kollekciós fincsi kókuszillatú darabja, de szerencsére egész évben kapható. Mivel az erős nyári nap és a sós víz szárító hatása ellen lett kitalálva, nagyon jól hidratál, és könnyebben kifésülhetővé teszi a hajat. 
Újravenném? IGEN


Alverde Golgortavirágos szemkrém: Második tubusom ebből a krémből. Főként az őszi-téli időszakban használtam rendszeresen, ilyenkor a szemem alatt könnyen ki szokott száradni a bőr. Ennek kezelésére nekem bevált, mélyen hidratál. Vaskos textúrája miatt nem szívódik be gyorsan, ezért én csak esténként használtam. A szem alatti karikákon használata után nem igazán vettem észre változást, emiatt cserélem inkább le a csipkebogyóolajra, ami erre is bevált nálam.
Újravenném? TALÁN

Garnier Micellás víz: Harmadik flakonom belőle. Másik micellás vizet még nem próbáltam, csak a L'oreal-t, annál nekem jobban bevált, illetve ha ár-érték arányt nézzük ez jobban megéri. Szépen lehozza bármelyik sminkem. 
Újravenném? IGEN


Madre Bees mézes ajakápoló: Sajnos elfogyott a kedvenc ajakápolóm. Eddig nála hatékonyabbat még nem használtam. Amint az iHerb-ről rendelek biztosan rendelek belőle majd egy-kettőt. 
Újravenném? IGEN

Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál: Amikor elkezdtem használni sokáig csak hozzá nyúltam reggelente, így elég hamar elfogyott. Szépen dúsít, nem csomósít, és szétválasztja a pillákat. Az ára miatt nem hiszem, hogy megvásárolnám újra, mert ezen az áron 2-3 olcsóbb, hasonlóan jó szempillaspirált kapok. 
Újravenném? TALÁN

Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál:  Az egyik legjobb dúsító szempillaspirál, azok közül, amit eddig használtam. 
Újravenném? IGEN

Lovely Classic Nail Polish Nr. 25: Az első körömlakkom, ami nem becsomósodott és emiatt kellett kidobni, hanem mert elfogyott. Sok manikűrhöz használtam, minták alá is általában legszívesebben fehér alapot használok. Ebben a lakkban azt szeretem, hogy gyorsan szárad és már két rétegben teljes fedésű, ami fehér lakk révén szerintem remek teljesítmény. 
Újravenném? IGEN



Nincsenek megjegyzések