Üzemeltető: Blogger.

#26 OOTD - Oversized sweater


Megtaláltam a tökéletes oversized pulcsit őszre! Puha, kényelmes, meleg, kellően el tudok benne bújni, de nem dob rám plusz tíz kilót és már csak a színe is őszies hangulatot áraszt. Örülök, hogy megrendeltem a SheIn oldaláról. A mai outfitben egy hozzá színben szerintem nagyon jól illő zöld sállal, , a kedvenc farmerommal és az új Deichmann csizmámmal párosítottam. 











Pulcsi - SheIn
Farmer - H&M
Sál - C&A
Gyűrűk, C&A, Ebay
Csizma - Deichmann

Hogy tetszik ez az összeállítás?

14 megjegyzés

  1. Nagyon-nagyon tetszik, pedig egyébként a pulcsi színe nem tartozik éppen a kedvenceim közé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor ez nagy szó, ha a színe nem tartozik a kedvenceid közé és mégis tetszik :D :))

      Törlés
  2. Az egész szett, sőt, minden annyira harmonikus! A háttér, a helyszín, a kiegészítők, tényleg minden szemet gyönyörködtető :) És remekül áll a pulcsi is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^
      Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  3. Jó kis összeállítás, kár hogy én nem szeretem ha lóg rajtam egy pulcsi, én inkább a passzosabbak híve vagyok :D A csizmának hány centi a sarka? Hétköznapi használatra kényelmes, vagy inkább csak minél rövidebb távokra való? Nemrég vettem egy gyönyörű csizmát, csak 10 cm-es sarka volt és 10 perc után majd leszakadt a hátam, szóval sajnos búcsút kellett intsünk egymásnak, azóta nem találok normális csizmát, vagy rondák vagy túl magas sarkúak :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 8 cm-es, kényelmes, eleinte meg fájt picit a lábam benne, de szerintem csak meg kell szoknom és betörni, mert már egyre kevésbé érzem :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik az egész outfit! (: Az a pulcsi már képről is puhának nézki! ^-^ Remek képek lettek! (;

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gyönyörű a pulcsi, meg az egész szett. A színek is közel állnak hozzám :) és a körmöd is cukiii!!!

    VálaszTörlés