Üzemeltető: Blogger.

Ruhaszemle: CFDA Fashion Awards 2013

Bár múlt hétvégén volt CFDA Fashion Awards 2013, de csak mostanra tudtam igazán szemre vételezni a készült képeket és a ruhákat. Úgyhogy kis késéssel, de össze is állítottam a listám.
Kedvencek:
Hilary Rhoda: Engem annyira nem ragadott magával a mono-chrome trend, sőt még egy ilyen ruhadarabom sincs, de most biztos jobban körbenézek majd a boltokban. Egy ilyen ruhát most azonnal ide! Egyszerűen gyönyörű a vörös rúzzsal.

Rooney Mara: Imádom a stílusát, mert mindig nagyon egyedi. Sokszor egyszerű darabokat választ egy kis csavarral.

Sofia Vergara: Gyönyörű ebben a zöld estélyiben az óriási zöld nyakékkel.

Hailee Steinfeld: Mindig nagyon tetszenek az eltalált crop topos megoldások a vörösszőnyegeken. És ez az! A mintája érdekes és merész, de most bejött!

Olivia Palermo: Mindig stílusos! Szinte nem tud hibázni. Bár nagyon merész az összeállítás mégis remekül viseli és az összhatás csodás.

 
Alessandra Ambrosio: Előről egyszerű, de nagyszerű. A háta pedig nagyon merész.

Constance Jablonski: Ez a kép annyira nem adja át a színét, kicsit zöldesebb egy másik kép alapján, azon azonban nem látszik annyira jól a ruha, ezért ezt tettem be. Nagyon szép a ruha esése, ha fehér lenne a színe akkor pedig teljesen görög istennős lenne.

Szép-szép, de nem elég érdekes:

Tory Burch: Na őt nagyon sokáig néztem és gondolkodtam, hogy tetszik-e vagy sem. Aztán inkább a tetszik felé borult a mérleg, de annyira nem, hogy a kedvencek közé kerüljön.

Kerry Washington: Nagyon jól áll  a bőrtónusához a sárga, de a ruha kicsit merev, ezért tettem ide.

Linda Gardellini: A bőr még mindig divat, ez a karcsúsított megoldás nagyon jól áll a színésznőnek.

Ireland Baldwin: A ruha szabásáról az a szó jut eszembe, hogy szépségkirálynős.

Jessica Chastain: Egy egyszerű kis fekete.

Ez most komoly?
Nicole Richie: Az anyaga engem taszít.

Teresa Palmer: A minta tetszik, de ez minden.

Kate Mara: oké, nem a szörnyű kategória ez sem. De az összhatás valahogy nem áll össze. Sem a cipőt, sem a nyakláncot nem értem.
Elizabeth &Mary-Kate Olsen: Régebben imádtam az Olsen-ikreket, de ki nem? De mi történt velük... :( A képen látható Mary-Kate 100x idősebbnek néz ki, mint amennyi és a ruha is öregíti. Ráadásul a remek stílusú kishúguk, Elizabeth is most mellé lőtt, túl komor lett az összeállítás.

Marina Abramovic: Nem tudom ki ő, de ez tényleg a borzalmas kategória.

Mi történt veletek szuper modellek?
A kedvencek közt már volt három modell Hilary Rhoda, Alessandra Ambrosio és Constance Jablonski, akiknek a ruháját imádtam, valahogy a többieknek most nem sikerült összehozni a dolgokat.
Candice Swanepoel: Az öv és a cipő elrontják az összképet.

Linda Evangelista: Gyönyörűen néz ki így közel az 50-hez, de ez a ruha most nálam túl gyászos.

Miranda Kerr: Sem a szabása, sem a mintája nem tetszik a ruhának, még a cipő és a táska sem.

Adriana Lima: Múltkor Alyssa Milano-nál mondtam, hogy le kéne vágni a ruha alját és semmi bajom nem lenne vele, sőt tetszene, na most ugyanez a helyzet Adriana Lima ruhájával. Miért kell az a "szúnyogháló" alulra?!

Lily Aldridge: A ruha még oké, bár kilapítja Lily-t, de a cipőt magyarázza meg nekem valaki.

Karlie Kloss: Túl sok a kivágás, az anyaga sem nagyon szimpi(főleg felül)

Karolina Kurkova , Michael Kors & Cody Horn: Karolina Kurkova mintha egy jövőben játszódó Scifi-t forgatva elfelejtett volna átöltözni. Cody Horn ruhája a fekete uszály nélkül még a nem is olyan rossz kategória lenne.

Divat nagyasszonyai:
Diane von Furstenberg

Vera Wang

Anna Wintour

Donna Karan

Nektek mik a kedvenceitek?
Puszi, 
Nóra




Nincsenek megjegyzések