Üzemeltető: Blogger.

Eddigi Ebay-es szerzeményeim - Nyakláncok

Még gyűjtögetem az ötleteket, hogy mit rendeljek, rendeljek-e Ebayről, de gondoltam összegyűjtöm azt eddig miket rendeltem, mi jött be, mi volt egy picit csalódás. A legtöbb nyaklánc, úgyhogy ezeket gyűjtöttem most össze. Összeírtam az akkori áraikat, ahol még az az eladó árulja azt a linket tettem ki, ahol nem oda másik, pozitív visszajelzéssel rendelkező eladótól linkeltem ugyanazt a terméket.

Piros "boszis" nyaklánc: (saját fantázianév ;)
Kép az Ebayről: nem találtam meg bocsi :$
A nyaklánc valójában:


Vintage nyaklánc:
Kép az Ebayről: nem találtam meg bocsi :$
A nyaklánc valójában:

Pávás nyaklánc:
Kép az Ebayről: 

A nyaklánc valójában:

A tollai picit kuszák voltak, amikor megkaptam, most is picit szétállnak, de van egy jó módszerem, ami rendbe rakja őket. Csak be kell fújni hajlakkal, eligazgatni és egy könyvbbe a lapok közé berakni, lehetőleg jó vastag, nehéz könyvbe.
Ár: 1,03 $

Sárga rózsás nyaklánc:
Kép az Ebayről: 

A nyaklánc valójában:

Teljesen korrekt, gyönyörű, imádom!
Ár: 0,99$

Virágos nyaklánc:
Kép az Ebayről: 

A nyaklánc valójában:


Imádom! Csak annyi a különbség, hogy a fém része itt ezüstösebb. A többi ilyen medál is nagyon tetszik. Most épp az Audrey Hepburn képesen gondolkozom.
Ár: 1,49$


Kék nyaklánc:
Kép az Ebayről: 

A nyaklánc valójában:

Látható, hogy szinte semmi különbség, talán annyi, hogy valójában nincs olyan bronzos csillogása, az is lehet, hogy lekopott, de nekem így is nagyon tetszik az egyik kedvencem.
Ár: 1,88$

Azért is gyűjtöttem össze az eddigi Ebayes nyaklánc-szerzeményeim, hátha valakinek megtetszik valamelyik. Egyébként szinte mindet "vintage necklace" kulcsszóval kerestem anno. Írjátok meg ti rendeltetek-e már Ebayről, és ha igen akkor mit, akár linkeljetek is, hátha ti is ötleteket adtok a következő rendeléshez.
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések