Üzemeltető: Blogger.

"Merre vásárolgatsz, hogy mindig akciósan jutsz hozzá a dolgokhoz?"

A tegnapi haul videóm alatt a címben található kérdést tette fel valaki. Csak telefonon láttam az e-mail értesítést róla, aztán mikor géphez ültem, megláttam, hogy a kommentet azóta eltávolítta, és a gépen az e-mailek közt sincs már(érdekes a telefonon még mindig ott van). Eközben már gondolkoztam a dologról és eszembe jutott, hogy én is mennyiszer "irigykedtem", hogy hogyan lehet annyira mázlista valaki, hogy óriási akciókkal jut egy csomó szuper cucchoz. Írni akartam Facebook-ra pár sort, egyben néhány mostani akciós terméket ajánlva, de túl hosszú lett, így gondoltam, akkor legyen egy poszt róla.

A legelső "titkok" - igazából semmi nagyon érdekes dolgot nem tudok mondani, semmi igazán nagy titkot,ezért is az idézőjel, csupán esetleg egy-két dologra fel tudom hívni párotok figyelmét, amire esetleg eddig nem gondolt - mindig figyelemmel kísérem a drogériák aktuális akcióit. Ez most már nagyon könnyű, hiszen pár kattintással a Rossmann, DM és Müller honlapjáról ezek gyorsan elérhetők. Ha Facebook-on követitek őket, akkor egyből értesülhettek róla, ha kijött a legújabb akciós magazin. A DM, Rossmann újabb akciókkal általában kb olyan két hetente jön ki, a Müller ha jól emlékszem hetente. Arra azonban figyeljünk, hogy az akció időtartama nem mindig egyértelmű. Legtöbbször a DM-nél fordul elő, hogy külön feltünteti, hogy ... - tól, vagy ...-ig és ez nem egyezik az általánosan kiírt akciók időtartamával(ezalatt értem azt, amely időtartamra az akciós magazin szól), sokszor csak a készlet erejéig, erre mindig figyeljünk. Ahogyan arra is, hogy nem minden dolog akciós az újságban, sokszor csak a termék reklámozása végett teszik be őket. A Rossmann mostani akciói közül akartam párat mutatni, mert a mostani 20 éves szülinapi magazinjukban jó pár dolgot kínálnak rendkívül kedvező áron. Csak pár példa:


Ha kedvet kaptatok nézzétek meg mindenképp az egész újságot, most nagyon sok termék van és sokszor hihetetlen áron, így a szülinap alkalmából . Katt ide az akciós magazinért. 

A legfelső képen látható L'oreal artisztítói között remélem ott van a 3az1-ben micellás is, mert azt olvastam róla, hogy remek olcsóbb kategóriájú alternatívája a Biodermáénak, ha igen egyből a kosaramban fog landolni, bár ha nem is beszerzem, majd előbb vagy utóbb. ;) De például barátom kedvenc parfümje is akciós most (ráadásul -50%-kal), szóval úgy döntöttem meglepem vele :). Én már nagyon rákaptam ezekre, tényleg mindig várom, hogy na vajon mit akcióznak le legközelebb. Azért ne higgyétek, hogy olyan vagyok, hogy ha valami akciós rögtön lecsapok rá és meg is veszem. Mindig csak azt veszem meg, amire alapból is szükségem van, vagy lesz nemsokára, mert pl. kifogy egy most használt termék, esetleg már gondolkoztam, hogy kipróbálnám, mert sok jót hallottam róla. A vásárlások nagy része nálam ár-érték-kihasználhatóság-vélemények alapos mérlegelése után jön létre, kevesebb az aránya a hirtelen impulzus vásárlásoknak. Tényleg sokszor visszafogom magam ilyen szempontból és esetleg még otthon gondolkozom rajta, olvasgatok a termékről, ilyesmi mielőtt ténylegesen megvenném.

Persze a drogériák mellett ott vannak még a hipermarketek is, ahol szintén remek akciókat lehet elcsípni, őket én annyira nem figyelem, néha véletlen látok 1-2-őt mikor esetleg a kezem ügyébe kerül a reklámújság és átlapozom, de általában inkább csak beléjük botlok a boltokban. 

A másik dolog, amit a reklámújságok mellett mindig megteszek, hogyha a drogériákban járok, akkor megnézem a kiárusított termékeket. Sokszor így ki lehet fogni egy-egy már lecsengő trendkiadás termékeit nagyon alacsony áron, esetleg megvehetjük a már kinézett terméket, amiért sokalltuk az eredeti árát, vagy például ha nem akartuk a trendkiadásban kijött mindkét színű rúzst megvenni (lsd. az én példám elég gyakran :D), mert már annyi van otthon, de használatban nagyon megszerettük azt ami mellett végül döntöttünk és megvettük, akkor most szinte pár száz forintért beszerezhetjük a másikat is. Szóval azokat a kis, sok helyen eldugottabb helyen lévő kiárusított termékes dobozt mindenkinek ajánlom, mert kincseket lehet benne találni. 


A harmadik dolog az a SZERENCSE + kitartás. Én is sokszor, ahogyan már írtam, csak belebotlok az akciókba, amikor teljesen másért megyek be a boltba. Ahhoz, hogy olyan dolgot találjunk a kiárusított, leakciózott termékek között is mázli kell és ha elsőre esetleg nem is találtok semmit, legközelebb ha arra jártok nézzetek vissza, egy idő után szerintem mindenki talál valamit, amivel szerelembe esik. Ha tetszik valami, de nincs rá égető szükségetek azonnal, akkor esetleg várjátok ki amíg valamilyen akció keretében hozzájuthattok. Pl. sokszor ha a bizonyos terméket konkrétan nem is, de időnként a termék márkájának összes termékét leakciózzák pár százalékkal. Sok online weboldalon néha-néha az akciók mellett ingyen szállítást is kifoghatunk, én sokszor ezekre is várok például. Itt is érdemes lehet Facebook-on követni az oldalakat, mert nagyon jól és gyorsan informálnak az aktuális dolgaikról. 

Huh... hát nem tudom vajon  valakinek tudtam-e egy-két kisebb tippet adni. Remélem azért nem volt felesleges ez a sok szó. A kérdésem annyi lenne, esetleg érdekelne-e Titeket, hogy amikor találok egy-két jó akciót, akkor írjak-e róla Facebook-on egy kis figyelemfelkeltőt.  
Puszi,
Nóra




Nincsenek megjegyzések