Üzemeltető: Blogger.

Ebay szemle II.

Mindig is leginkább az ékszerekre voltam rákattanva Ebay-en. Most is utánuk kutakodtam, méghozzá nagyon különleges ékszerek, mint a fülékszerek, midi ring-ek, hinged ring-ek (ezeknek van magyar neve?), és különleges hajékszerek után, amik most nagyon trendinek számítanak és mint mindig most is igazi gyönyörűségekre leltem az Ebay-en. 


FIGYELEM! Az árakat nem én váltottam át forintba, az ebay általi becsült összeget írtam ki. Ahogy néztem a $ eladási árfolyama 220 Ft körül mozog , itt 1 $-t kb. 200 Ft-nak írt (nem tudom miért, de utána a 0,99$-t 210-nek :D). Lehet a Paypal középárfolyamon vált át mikor fizet, így a 210 talán még reális is, de ennek nem néztem utána. Úgyhogy maradjunk annyiban, hogy a forint árak csak tájékoztató jellegűek.


Mikor megláttam Cara Delivigne fent látható képét, azonnal beleszerettem az általa viselt fülékszerbe. Annyira jól néz ki konythoz, elegáns és vagány egyben. Egyszerűen nekem is kell! Az angolul ear cuff, így keressetek rá ebay-en. Nagyon sok kígyós, illetve sárkányosat ad ki, azok nekem annyira nem jönnek be, de nem adtam fel és hamarosan találtam is olyanokat, amiket kerestem.

0,99$ (~210 Ft)

1,69 $ (~360 Ft)

1,99$ (~420 Ft)

2,39 GBP (~820 Ft)

Találtam egy olyat is, ami nagyon hasonlít a Cara által viseltre.
3,55 $ (~750 Ft) + szállítási költség(~400 Ft)

6,5 $ (~1375 Ft) + szállítás(~380 Ft)

Kicsit kilóg a sorból (most nem is akartam ilyesmiket nézegetni), de ebbe a lógós fülbevalóba teljesen beleszerettem.
Mind 2,99 $ (630~ Ft)


A kétujjas gyűrűk közül csak ez az egyszerű tetszett meg.
1,18 GBP (~340 Ft)

Hinged Rings:

2,39 $ (~ 485 Ft)

2,99 $ (~630 Ft)

Hogy mennyit kerestem ezeknek a felső ujjpercekre való gyűrűknek mi a nevük.... De meglett: Upper Finger Rings/Midi rings. Érdemes figyelni, soknál kinn van a méret, és van ahol választani is lehet több méret közül, így biztos jó lesz az ujjunkra.
2,99 $ (~610 Ft)

1 $ (~200Ft)

0,99 $ (~ 210 Ft)

1,59 $ (~320 Ft)

 1 AU $ (~200 Ft)
Hajas dolgok: Ezeket az fülékszerkeresés közben találtam. Szintén remekül feldobják a kontyokat és a lófarkakat. 

4,48 $ (~950 Ft)

1,73 $ (~366 Ft)
Az utolsó kicsit kilóg a másik kettő közül, de nagyon megtetszett és szintén milyen jól feldobja a kontyot.

2,37 AU $

Hogy tetszenek? Nem tudom még mit rendelek majd meg, nehéz döntés :D Ti rendeltetek mostanában valamit ebay-ről?
Puszi,
Nóra

2 megjegyzés

  1. Nem tudlak elképzelni egyik kiegészítővel sem. Annyival visszafogottabbnak tűnsz a videókban. :)

    VálaszTörlés
  2. Azért ezek közül van, ami nem olyan extrém. Amúgy tényleg a visszafogottabb kategória vagyok, de néha szeretek kicsit vadulni :D

    VálaszTörlés