Üzemeltető: Blogger.

FOTD - Pink Gold - Videó


Egy picit csalok, ugyanis  nem a mai nap sminkjét mutatom be, hanem még a hétvégén viselt sminkem, amikor is rokonok jöttek látogatóba. Az elkészítését videóra vettem. Több a Glamour-napok alkalmával vásárolt terméket is használtam, mint például a Bourjois Rose Ambré pirosítóját, amivel ígértem is tesztet vagy a smink nevét adó Maybelline Color Tattoo 65 Pink Gold-ját, így ezeket láthatjátok akció közben. Persze tesztek még következnek majd róluk. A smink egyáltalán nem mondható őszi sminknek, inkább tavaszias, azonban mostanában az egyik kedvencem, hétköznapokra is tökéletes. 













Hogy tetszett ez a kis rövid sminkvideó? Máskor is legyen ilyen? Ilyeneket hetente tudnék csinálni, mellette persze hosszabb videókkal.
Puszi,
Nóra


5 megjegyzés

  1. igeen, legyen! :) nagyon szép ez a color tattoo, főleg igy tusvonallal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tusvonal nélkül annyira nem is szeretem magamon de így <3 :))

      Törlés
    2. én is így vagyok vele, hozzánőtt a mindennapjaimhoz a tus! :D nagyon fel tud dobni egy szemhéjpúdert/szemet! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Bárcsak tudnék tust használni *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyakorlás kérdése :) és mint mondtam szerintem próbáld ki a zselés tust :)) <3

      Törlés