Üzemeltető: Blogger.

Glamour-napi szerzemények

Sziasztok! Még javában tartanak a Glamour-napok, de máris megmutatom a szerzeményeim, hátha valakinek még tudok egy-két ötletet adni. Még péntek délelőtt, illetve kora délután vásárolgattam, már akkor is nagy tömeg volt, de szerencsére szinte a legtöbb dolgot meg tudtam venni, amit szerettem volna. A tovább mögött megtaláljátok a videót, illetve a termékeket is kiírtam, amiket vettem, viszont az áraikat nem írtam össze, sem a kuponokat, amiket használtam, a videóban úgyis minden elhangzik.



Miket vettem?
Müller:
Maybelline Eyestudio Lasting Drama zselés szemhéjtus ecsettel: 01 Intense Blasck
Maybelline Color Tattoo : 65- Pink Gold
Maybelline Affinitone Perfecting & Longlasting Foundation 24H : 020 Cameo
Bourjois pirosító: 74 Rose Ambré
DM:
S.HE fedőlakk
Max Factor CC krém :  40 Fair
Maybelline Color Tatoo : 40 Permanent Taupe
Nivea Creme
Nivea Pure & Natural hidratáló nappali arckrém (normál és vegyes bőrre)

Ti voltatok már Glamour-napozni? És ha igen, akkor mikre sikerült lecsapni?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések