Üzemeltető: Blogger.

Elfogyott II.

Az előző kifogyott termékeket tartalmazó poszt még májusban született, akkor mondtam, hogy nálam nem fogynak gyorsan a dolgok. Nyáron míg nem blogoltam talán nem is figyeltem, hogy ne dobjam ki, ami elfogyott, ezért most csak 4 dolog gyűlt össze, két arcápolási és két hajápolási termék. De nem bírtam már tovább kivárni, hogy elfogyjon még valami, elég volt eddig tárolni az üres flakonokat. Ha kíváncsi vagy, hogy hogy váltak be és újravenném-e őket olvass tovább.


Balea Young Soft & Care 24h Intenzív nappali arckrém 50 ml 
Vitamin koktéllal - száraz bőrre
Ó, hogy mennyire vártam, hogy elfogyjon. Elsőként is a legkisebb baj, az illata, ami ugyan nálam nem szokott annyira fontos lenni, ha működik a termék, de ez nem, emellett valakinek ez fontos lehet.  Habár a csomagoláson kókusz van az illatának semmi köze hozzá, számomra nagyon erős és túl mű. Ami már sokkal nagyobb probléma, hogy pár használat után elkezdte csípni az arcom pedig még csak nem is érzékeny az arcbőröm. A szemem holott annyira nem is került a közelébe a krém elkezdett tőle könnyezni. Odaadtam barátomnak is - mert ugye én nem szeretek semmit kidobni, az övét is csípte és kipirosította, így végül elhasználtam a kezeimre. Egyébként jól hidratál, ugyan az a 24h eléggé túlzás és nem is száraz bőrre ajánlanám, gyorsan be is ivódik, de amint már leírtam arckrémként számomra használhatatlan volt. 
Újravenném-e?  NEM


Alterra hidratáló balzsam gránátalma & aloe vera
Már régóta ki akartam próbálni az Alterra termékeit, így amikor elfogyott a balzsamom, akkor ezt vettem meg. Száraz és igénybe vett hajra való, természetesen, ahogy a natúrkozmetikumok nem tartalmaz szilikont, színezőanyagot, tartósítószert sem. Már az első pár használat után láttam, hogy a hajamnak nem elég a tápláló és hidratáló hatása, nem lett tőle sokkal selymesebb, sem kifésülhetőbb. Nekem egy balzsamnak ennél jobbnak kell lennie.
Újravenném-e? NEM 


Essence pure skin pattanások elleni mosakodógél
Végre róla pozitívakat tudok írni. Reggeli és esti használatra is ajánlják. Két dolgot ígér: harcol a pattanások és a mitesszerek ellen, illetve hogy gyengéden és mélyen tisztít. A utóbbi állítást nagyon szépen tarja is, jól eltávolítja a bőrről a szennyeződéseket, sminket és felesleges bőrzsírt, mindezt gyengéden. Használata után jó tapintású lesz a bőr és tisztának is érzem. Azt, hogy a pattanások ellen hatékony lenne annyira nem vettem észre, az viszont biztos, hogy a mitesszerek ellen nem ér semmit. A tisztító hatása miatt lehetséges, hogy majd újraveszem.
Újravenném-e? TALÁN


Balea göndör, dauerolt hajra való sampon panthenollal
Még régen vettem, több mint fél éve, de otthon vidéken tartottam samponnak, így nem fogyott annyira, még úgy sem, hogy sokszor eléggé sokat használtam, mert nagyon jól tisztítja a hajam a természetes hajpakolások után, ezt a ricinusolajas posztban meg is írtam. Azóta a csomagolása megváltozott, nem tudom összetevőiben változott-e. Önmagában (balzsam nélkül) a hullámok, göndör fürtök definiáltabbá , szebbé tételében annyira nekem nem segített, viszont táplálja a hajam és jól tisztítja. Nem tartalmaz szilikont, viszont panthenolt igen, ami intenzíven táplálja a hajat és még hajnövesztés serkentő hatása is van.
Újravenném-e? IGEN

Ti ezek közül használtátok valamelyiket? Van amiről eltérő a véleményetek?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések