Üzemeltető: Blogger.

Haul II. - Szeptemberi szerzemények (DM, Auchan, Müller)

Ma a szeptemberi vásárlásaim eredményét láthatjátok. Glamour-napok előtt mindenképpen meg akartam őket mutatni, így nem is olyan hosszú a videó és jobban el is különül. Összeírtam egy listát a termékek nevéről és, hogy mennyibe kerültek, ezt a tovább mögött megtaláljátok, illetve a videót is. Egyébként érdekes, az előző (és egyben első és egyetlen eddigi) haul videóm a Glamour-napok után készítettem :)





Garnier Ultra Doux (699 Ft)
Alverde ajakrúzs - 40 Alpen Rot (akciósan 345 Ft)
Maybelline Color Tattoo 70 Metallic Pomegranate (1899 Ft - 25%)
Garnier Pure Matt brusher (akciósan 999 Ft)
Nivea Visage Clean Deeper radírozó arclemosó ( akciósan 999 Ft)
Catrice Glamazona trendkiadásának ajakszínező tollai ( már leakciózva 695 Ft)
Catrice rúzs 220 Step red up (leakciózva 695 Ft)
Rimmel Scandaleyes szemceruza 005 Nude (akciósan kb 3,5 €-ért vettem, eredeti ár 5,19 €) (most épp ahogy látom elfogyott, de ha érdekel nézzetek vissza később szerintem hamarosan pótolják)


Ti miket vásároltatok mostanság?
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések