Üzemeltető: Blogger.

Sminktrükkjeim a hétköznapokra


Egy picit össze-vissza született meg ez a bejegyzés. Először arról terveztem írni, hogy hogyan sminkelek a hétköznapokon, aztán csapongtam a sminktippek között, mert már sokszor szerettem volna hétköznapi sminktippekről is írni, végül a kettő ötvözete sikerült, azaz azon sminktrükköket gyűjtöttem össze, amelyeket szinte nap, mint nap bevetek, közben pedig abba is kis belátást engedek, hogy miket szeretek és miket nem egy hétköznapi sminkemben. 

Vékony természetes alapozó, de inkább csak korrektor 
Nagyon nem szeretem az arcomon a vastag, mindent fedő alapozókat. Videózáshoz még elmegy, alkalmakkor, és mikor játszok a sminkjeimmel, de utcára, a hétköznapokra semmiképp sem. Fedjen jól, de ne tüntesse el teljes mértékben a bőröm - a halványka szeplőim szeretem, ha látszanak, és ne tűnjön úgy mintha maszkot viselnék. A hétköznapokon emiatt sokszor csupán korrektort ütögetek fel a szemem alá, pirosabb részekre, például az orrom környékére, pattanásokra, és az alapozót csak akkor veszem elő, ha annyira problémás a bőröm, hogy nem maradna sok hely, ahová ne kennék korrektort, van valami alkalom, vagy tudom, hogy hosszú napom lesz, és estére sem szeretnék zombiként kinézni. 

Tusvonal a szemem formázására
Bár rejtett szemhéjam van, így a tusvonal nehéz pálya, és sok nem is látszik belőle, mégis nagyon sokszor húzok cicás tusvonalat. Hogy miért? Mert a szemeim kissé lefelé állnak és így szomorúbbnak tűnik a tekintem, egy jól meghúzott tusvonal azonban szépen meg tudja emelni. Érdemes kísérletezni tehát a tussal. 

Tusvonal a dúsabb pillákért
A másik ok, amiért nagyon szeretem a tust, hogy dúsabbnak tűnnek a szempilláim. Ilyenkor, ha a tükörbe nézek, nem kiáltanak szempillaspirálért. Előfordult már, hogy el is felejtettem szempillaspirálozni. Természetesen tus helyett használhatunk fekete szemceruzát vagy fekete szemhéjpúdert is. A felső szempillatövekbe húzott egészen vékony, szinte láthatatlan vonaltól kezdve, egy vastagabb, erősebb vonal is megteszi hatását. 


Highlight a belső szemzugba, nude szemceruza a vízvonalra
Mindkettő rengeteget tud segíteni a fáradt tekinteten! A belső szemzug kiemelése nálam majdnem olyan elmaradhatatlan, mint a szempillaspirál és a korrektort, mert pár másodpercet vesz csupán igénybe, de nagyon is sokat tesz hozzá az összképhez. A nude szemceruza azonkívül, hogy élénkíti a tekintetet, a szemeket is nagyítja optikailag.

Rejtett a szemhéjam, akkor inkább választok egy élénkebb rúzst
Ha egy kis színt szeretnék a hétköznapi sminkembe vinni, akkor nálam az általában rúzst jelent. Rejtett szemhéjjal a szemhéjamra felvitt árnyalatok nem érvényesülnek annyira mint szeretném, az alsó szempillatövekhez pedig nem annyira szeretek önmagukban élénk színeket felvinni, így a színes smink nálam natúr szemeket és élénk ajkakat takar. 

Nektek mik a kedvenc hétköznapi sminktrükkjeitek?

Nincsenek megjegyzések