Üzemeltető: Blogger.

Segítség, blogger lett a legjobb barátnőmből!!!!!!!!!


Gondoltam jó ötlet és érdekes bejegyzések kerekedhetnek ki belőle, ha a számomra közeli embereket megkérdezem arról, hogy hogyan viselik a blogger énem, milyen ez külső, de mégis közeli szemmel. Elsőként az egyik legjobb barátnőm, Zsófi - akit az instagramomon szinte mindig egy Starbucks-os kávé formájában láthattok - által írtakat olvashatjátok. Annyira jófej volt, hogy miután felvetettem neki az ötletem, estére már kész is volt az ő bejegyzésével.  A továbbiakban az ő szavait olvashatjátok, ami a címre való utalással kezdődik, csak ha a bevezetőm miatt nem lenne teljesen világos.

"Viccet félretéve tényleg sokként ért, amikor először szembesültem vele, hogy a legjobb barátnőm titokban már hónapok óta blogolással tölti a szabadidejét. Be kell vallanom nem igazán voltam/vagyok ismerős ebben a világban, sosem érdekeltek igazán a blogok. Én az a típusú ember vagyok, aki a véleményét a nagy nyilvánosság kizárása mellett, inkább a barátaival szereti megosztani egy jó kávé vagy tea kíséretében. Ennek a bejegyzésnek az elkészítésére is csak azért vállalkoztam, mert Nóri megkért rá, hogy meséljem el milyen is ő mint blogger külső szemmel nézve, így kérlek legyetek elnézőek velem és az írásommal. 

Nórival a gimnáziumi éveink alatt találkoztunk és lettünk barátok. Kedves, közvetlen, nyitott személyiségnek ismertem meg, aki nem rejti véka alá a véleményét, ugyanakkor az önbizalom terén volt még mit tanulnia. Sok mindenben hasonlóan gondolkoztunk már akkor is és ez a mai napig sem változott. Talán ez az egyik oka annak, hogy az egyetemi évek során is tartottuk a kapcsolatot és nem szakadt meg a barátságunk, úgy mint ahogy az sok esetben lenni szokott. 

Pont ez, a hasonló gondolkozásmód volt az egyik oka annak, hogy megdöbbentem, amikor elmesélte, hogy indított egy beauty blogot. Az első sokk után rájöttem, hogy nagyon jó ötlet, hogy olyasmivel kezdett el foglalkozni, ami a komfortzónáján kívül esett. Pár év távlatából visszatekintve úgy gondolom, hogy nagyon jót tett neki az, hogy elkezdett blogolni, mivel szépen lassan egyre több önbizalmat gyűjtött és nyitottabbá vált az olyan új dolgokra, amiket előtte eszébe sem jutott volna kipróbálni. Jó példa erre a körömlakk és rúzs gyűjteménye, ami a szivárvány minden színében pompázik. (arról nem is beszélve, hogy szerintem lassan újabb polcra lesz szüksége, ha mindet tárolni szeretné). Ma már bátran visel élénk színeket, ami rám is kezd átragadni. Az, hogy ilyen sokat foglalkozik a szépségápolással egyértelműen rám is jó hatással van, mert olyan dolgokat ismerek meg általa, amikről sokszor még csak nem is hallottam, vagy nem fordítottam rájuk különösebb figyelmet. 

Nyilván kezdetben én is szkeptikus voltam egy kicsit, mert sokszor hallottam már olyat, hogy valaki elkezdett blogot írni aztán pár hónap múlva abba is hagyta, mert megunta, vagy lusta volt folytatni. Nórival azonban nem ez történt. Mikor láttam, hogy tényleg komolyan gondolja és kitartóan dolgozik vele hétről hétre, akkor tudtam, hogy nekem sincs más feladatom, mint teljes mértékben támogatni őt, és ha kérdezi elmondani az őszinte véleményemet. Ha nem így tennék, azzal a fejlődésben akadályoznám, ami szerintem egy barát esetében megbocsáthatatlan. Így ő lett az első (és azóta is az egyetlen) személy, akinek a blogjára időt fordítok és rendszeresen elolvasom a bejegyzéseit. 

Szerencsére Nórinak azt is sikerült elkerülnie, amitől kezdetben azért tartottam egy kicsit, hogy kiforduljon önmagából és beképzelt, csak a külsőségekkel foglalkozó ember váljon belőle. Örülök, hogy a mai napig is hű maradt önmagához és az értékrendjéhez és komolyan veszi azt, amit csinál még akkor is ha „csak egy hobbi”-ról van szó.

Elnézést kérek, ha kicsit hosszúra sikerült a bejegyzésem, de köszönöm szépen mindenkinek, aki rászánta az időt és végigolvasta. Remélem sikerült érzékeltetnem, hogy milyen büszke vagyok a legjobb barátnőmre, azért amit csinál és azért is ahogy csinálja. Kérlek a jövőben is támogassátok őt és olvassátok a blogját, még akkor is ha néha támad egy-egy ilyen elvetemült ötlete, mint amilyen ez a mai is volt."

1 megjegyzés

  1. Nagyon aranyos bejegyzés lett és egyben szuper ötletnek tartom ezt a kezdeményezést! :)

    VálaszTörlés