Üzemeltető: Blogger.

Manikűrvadász 26. forduló


Elérkezett a Manikűrvadász 26. fordulója. Nem nagyon festettem a legutóbbi forduló óta sem különlegesebben a körmeim, ezért ismételten izgatottan vártam a fordulót. A Timi által megrendezett fordulóban Dorcyt kaptam páromul. Az általa elkészített manikűrök alapján hasonló a stílusunk, így még nehezebben tudtam választani a sok csodás manikűr közül, mint máskor.

A választásom végül egy gyönyörű virágos manikűrt választottam, amit Dorcy a shabby chic szellemében készített el. A körömmatricát most is szabad kezűleg festett mintára cseréltem, ezzel kockáztatva és megnehezítve a dolgom. Ha újraalkotnám, akkor egy kissé még jobban kitölteném virágokkal a körmeim, mint Dorcy matricáján is, de nekem így is nagyon tetszik.






Nézzétek meg a többiek munkáját is!
Hogy tetszik az elkészített manikűr? 

17 megjegyzés

  1. Húúú nagyon-nagyon tetszik *-* Ez a manikűr annyira illik hozzád, annyira Te vagy !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ne tartana ennyi ideig felfesteni, nagyon gyakran ilyen körmökkel járnék! :D Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  2. Csodás lett, és simán matricának néztem volna a mintát. Illik Hozzád ez a mani :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Az elején nem tudtam mi sül majd ki belőle, a közepén majdnem abbahagytam, hogy lemosom, de végül csak igazán jó dolog sült ki belőle, külön öröm, hogy akár matricának is elmehetne :))

      Törlés
  3. Igazán szép, bájos manikűr! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett Nóri, nagyon örülök neki hogy te vadásztál tőlem! A múltkori fordulóban Noémi is ezt a manit választotta, úgy látom nagyon népszerű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! Nem véletlenül ilyen népszerű ez a manikűröd! ^^

      Törlés
  5. Ú, ez nagyon tetszik, csodálatos munka! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges manikűr lett! Imádom azokat az érzéki virágmintákat! *.*

    VálaszTörlés