Üzemeltető: Blogger.

Messy Bun


Sosem voltam igazán az a "kontyos lány", de a sok Pinterest hajinspiráció bizony hatott rám. A hétvégén elkezdtem játszadozni a hajammal, a végeredmény pedig annyira megtetszett, hogy gondoltam megmutatom nektek is, hátha kedvet kaptok a kontyokhoz.

Elsőként Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray-vel fújtam be a hajam, majd az ujjaimmal egy kicsit átkócoltam a tincseket, ami tengerparti kócos hullámokat eredményezett. Második lépésként az átlagostól eltérően most középen választottam el a hajam, és mindkét oldalt egy-egy nagyobb tincset, hogy ezeket befonjam. A fonás nem a tipikus, hanem a fordított, azaz a tincseket egymás alatt kereszteztem, nem pedig egymás felett. Amikor a fonással kész voltam, óvatosan kicsit lazítottam rajta az ujjaimmal, végül pedig hátul letűztem mindkét oldalit egy hajcsattal. A konty nagyon egyszerű volt, a maradék hajam hátul összefogtam, felcsavartam és egy hajgumival rögzítettem, amíg kellően nem volt kócos addig húzkodtam szét.




Ti hogy álltok a kontyokkal?

2 megjegyzés