Üzemeltető: Blogger.

2015 kedvencei


Összegyűjtöttem a kedvenc smink-, hajápolási-, testápolási- és arcápolási termékeim 2015-ből. Elég szigorú voltam, igyekeztem csak a legjobbakat, legtöbbet használt termékeket beválogatni, azokat, amik akár minden hónap kedvencei között ott lehetnének.

Sminktermékek közül a rúzsokon kívül a képen látható termékek azok, amiket minden nap használok. A Bourjois Healthy Mix alapozója óta vagyok az a lány, aki minden nap alapozóval kezdi a sminkelést, előtte voltak napok, amikor csupán korrektort használtam. A fedése jó, szépen, természetesen terül el az arcon, és egyáltalán nincs nehéz érzet nap végére sem. A Catrice Camouflage korrektor  már örök klasszikus. Mostanában elsősorban a pattanásaimra, bőrhibáimra használom, a szemem alá folyékony korrektoraim használgatom el. Ha sminkelek, akkor az esetek 90%-ában egy fekete olykor cicásabb, olykor lekerekítettebb vonallal kiemelem a felső szempillatöveim. Ha tus, akkor a L'oreal Super Liner So Couture filces tusa a kedvencem, mert gyorsan precíz vonalat lehet vele húzni, ha szemceruza, akkor pedig a szupertartós Pupa Multiplay fekete darabja, melynek végén egy hasznos satírozó is található. 

Az arccsontomra, illetve alá kontúrként legtöbbször a The Body Shop Honey Bronze bronzosító púderét használtam Light Matte árnyalatban. Ez az árnyalat egyáltalán nem narancsos tónusú, így világosabb bőrűeknek is tökéletes. Már készül a kedvenc vörös rúzsaimról egy bejegyzés és videó, ezért most vörös rúzst nem hoztam. A kedvenc nude rúzsom 2015-ben a L'oreal Color Riche rúzs Eva's nude árnyalata volt. Mellette nagy kedvencemmé vált a Catrice Ultimate Stay lilás rúzsa a Plum & Base


A hajápolásom mostanában kevés termékből áll, ritkán teszek fel hajpakolást, sőt mostanában a balzsamot is mellőzöm, a hajam mégis nagyon jó állapotban van, egy picit számomra is kérdéses, hogy mi lehet az oka. Mióta ismét elkezdtem használni a The Body Shop Rainforest Shine samponját szembetűnő, hogy szebb lett a hajam, szép a fénye, puha, nem gubancolódik. Életmentő termék a lustább napjaimon a Batiste szárazsamponja, ami egy vagy néha akár két nappal is kitolja a hajmosást. A barna hajra való változat van meg, amiben a por barnás színű, így könnyű eloszlatni a hajon, reggel szinte egy perc alatt megvan. 

A hajápolási termékeim számának csökkenésével az arcápolási termékeim száma növekszik. Szeretek kísérletezni, úgy tűnik, most erre terelődött a hangsúly, igyekszem megtalálni itt is az olyan termékeket, amik annyira beválnak, hogy állandó termékei lesznek az arcápolásomnak. Három ilyen termék már biztosan van, a Garnier Micellás vizét már többször láthattátok kedvenceim között, továbbra is itt a helye. Mellette most tesztelek két micellás vizet és még a Bioderma is nagyon csábít, meglátjuk kiüti-e valamelyik. Tavaly év elején kezdtem használni a Clinique zsíros, kombinált bőrre való 3 lépéses szettjének termékeit, ezek közül a Clarifying Lotion 3 lett a legnagyobb kedvencem, ami hatásosan távolítja el az elhalt hámsejteket. Habár a Clinique Dramatically Different Moisturize Gel is nagyon bevált, az Etude House Face Conditioning krémje nagyobb kedvencem lett, amiatt, hogy felvitele után az arcbőröm egyenletesebbnek, kisimultabbnak tűnik, instant photoshop. Nyáron kifejezetten imádtam, mert ilyenkor alig viselek el sminkterméket az arcomon. Végezetül egy testápoló az Yves Rocher-től. A téli kollekció narancs fahéj illata engem elvarázsolt. 



Nektek mik voltak a kedvenceitek 2015-ben?

Nincsenek megjegyzések