Üzemeltető: Blogger.

Napi smink:Green & Gold Bug

Amikor megláttam a képeket egyből az a bogár jutott eszembe, amely főként  zöld és arany színekben pompázik. Fogalmam sincs mi a neve, de rákerestem google-n és ő lenne az:
forrás : google

És akkor íme a smink:


Ma a zöldet választottam, mert az csodásan passzol a barna szemhez , de amúgy olyan ritkán szoktam használni, pedig most is bebizonyította,hogy kéne. Eredetileg csak egy sötétebb és egy világosabb zöld szemhéjfestéket terveztem felvinni, de végül muszáj volt egy kis arannyal megkoronázni. Emellett nem bírtam magammal és egy vékony tusvonalat is húztam.




Próbáltam többféle beállítással fotózni, több szögből stb... De elég nehéz dolgom volt, mert valahogy nem voltak jók a fények és sehogy sem akarta átadni az igazi színeket, azért végül csak sikerült nagyjából, bár élőben kicsit intenzívebbek a színek. Viszont, hogy hogyan, honnan fotózom a szemem még ki kell tapasztalni. Nincs könnyű helyzetem a rejtett szemhéjam miatt. Erre a bizonyíték :


Hát igen...így normál állapotban, mikor előre nézek ennyi látszik a sminkből...

Remélem tetszett és bátorítok minden barna szeműt, hogy próbálja ki a zöld színt, ha nem is teljes szemhéjra önmagában, de akár barnával tompítva. Nem fogtok csalódni!
Puszi,
Nóra

1 megjegyzés