Üzemeltető: Blogger.

Ebay szemle

Már rég rendeltem Ebay-ről, de gondoltam, hogy körbenézek mik vannak és gondoltam megmutatom nektek, hogy mik ragadták meg a figyelmem.

Emerald köves gyűrű: 0,99$

Fekete,neon sárga vagy rózsaszín bajuszos karkötő: 1$

Vintage fülbevaló:  1,1 $

Vámpírfogsor kétujjas gyűrű: 1,18$
Vintage nyaklánc: 1,35 $

Csontos karkötő: 1,35 $

Az inspiráció posztban összegyűjtöttem pár statement nyakláncot, így gondoltam megnézem mi újság velük kapcsolatban ebay-en. Igazából nagyon szépek vannak, de kb. olyan 4 dollártól fölfelé.
Színes statement nyaklánc: 3,99$
Neon nyaklánc : 4,99$
Neon nyaklánc: 4,99$ - holnapig  4,74$ 


Lila nyaklánc: 5,41$ - holnapig  5,14$ 

Zöld és lila statement nyaklánc: 5,59 $


Nyaklánc: 6,31$- holnapig 5,99$
Több színben is, nekem ez a két kedvencem.


Neon statement nyaklánc: 6,49$

Kék köves  nyaklánc: 6,99$
Halálfejes, zöld köves nyaklánc: 7,99$
Ha valamelyik eladása lejárna és már nem lehetne megvenni, akkor csak másoljátok ki a nevét és másoljátok be a keresőbe, több találatot is kiad. Én igyekeztem mindből a legolcsóbbat kirakni, mindezt jó értékelésű eladóktól.
Puszi, 
Nóra

Nincsenek megjegyzések