Üzemeltető: Blogger.

Elfogyott I.


Sziasztok! Nem rég sikeresen kiürítettem több dolgot is. Ilyen elég ritkán van, mert igyekszem mindig annyit használni, mint amennyi kell és nem pazarolni. Ráadásul most több dolog egyszerre fogyott el. Lássuk mik!



Dove tusfürdő: Még karácsonykor "begyűjtött" tusfürdők egyike, még mindig azokból használok, így nem kellett venni. Nagyon jó kókusz illata volt, ezért szerettem, viszont negatívuma, hogy nem igazán kedvelem, ha utána ilyen "nyálkás" érzetet hagy egy tusfürdő maga után és ez bizony hagyott.
Újravenném-e? Valószínűleg nem

Alverde Nutri-Care sampon argán- és mandula olajjal: Borzalmas!! Mindenkit lebeszélnék róla! Imádom az Alverde samponjait, a kedvenc samponom is Alverde, de szeretek kísérletezni és az argán- és mandulaolaj miatt megtetszett és állításuk szerint ideális göndör hajra. Az egyetlen ami jó benne az az illata teljesen olyan az illata, mint a barackos túró tortának. Bár nagyon jó illat, de valahogy úgy vagyok vele, hogy jobban  szeretem, ha kevésbé tömény cukorka illatú a samponom és sokkal inkább frissítő. Amit ígért az én hajamon nem tartotta be száraz, töredezett hajvégeimnek semmi extra ápolást nem nyújtott, nem lett igazán bársonyos tapintású sem a hajam, a kifésülhetőségről ne is beszéljünk, ami pedig a kíméletes tisztítást illeti kissé túl kíméletes volt. Alig vártam, hogy elfogyjon.
Újravenném-e? NEM

Clean &Clear arclemosó: Sokáig kitartott, szerettem, mert mindig felfrissítette az arcom, tényleg energiát ad. A benne lévő kis golyók nem érnek sokat, szinte semmit, inkább csak dísz, de maga a folyékonyabb anyag nagyon jól tisztít,de nem szárít. 
Újravenném-e? Igen


NYC Sky Rise szempillaspirál: Nagyon szerettem! Eddig minden NYC szempillaspirál bejött. Nagyon szépen hosszította a szempilláim ahogy azt ígéri is, emellett nem ragadtak össze a pilláim. A keféje egy sima, egyszerű sörtés kefe, én személy szerint ezeket preferálom.
Újravenném-e? Igen


Balea ajakbalzsama: Először is bocsi a kinézetért, de a téli vizsgákon velem volt és olyankor jól jött valamin kitölteni az idegességet. Nem vagyok olyan, aki folyton kenegeti a száját, csak akkor kenegetem és addig amíg érzem, hogy kissé száraz és rendbe nem jön. Így érthető, hogy nálam egy-egy ajakbalzsam kibírja akár egy évet is, ráadásul most kettőt használtam felváltva egy éve. És végül pont a szavatossági idő lejárta előtt sikerült kiüríteni. Nem volt rossz, bár az előtte használt (amiért ezt is megvettem), az sokkal jobb volt, de azt kivonták a forgalomból. Inkább ilyen esti kenegetésre jó használni, mert ha nem dolgozzuk el jól a fehér krém meglátszódhat az ajkunkon, főként ha már cserepes. De jól hidratált és nekem reggelre általában egész jól helyrehozta az ajkaim. 
Újravenném-e? Talán.

Essence I Love Stage szemhéjalap: Az első szemhéjbázisom. Körül-belül fél évig bírta, szinte mindennapos használat mellett, ami azért elég jó. Külön plusz pont, hogy bőr színű, mert az én szemhéjam sötétebb és így szépen kiegyenlíti. Hogy mennyire hatásos? A szemhéjfestékek fennmaradását mindenképpen hosszabbítja egy kicsivel, de egész napra nem tartja meg szépen a festéket, bár rejtett szemhéjam nehezíti a munkáját. A színeket nem nagyin vettem észre, hogy élénkítené. Nem olyan hosszú, nem reggeltől-estig egyetemen lévős napokon jó.
Újravenném-e? Talán

Ti használtátok már valamelyiket? Vélemények? 
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések