Üzemeltető: Blogger.

Pupa Diva's Lashes szempillaspirál


Reggel nem találtam ezt a szempillaspirált, és teljesen kétségbeestem. A sietség miatt egy másikat kellett felkennem a pilláimra, ekkor jöttem rá, hogy mennyire megszerettem ezalatt a két hét alatt és mennyire jó. 

Szerencsére csak a táskám mélyén volt, kiesett a neszesszeremből, így holnap már használhatom. Kerestem ott is, de piros a csomagolása ellenére nem vettem észre. Ha már a csomagolása, nekem ez a piros annyira nem tetszik, az ezüst és fekete spiráljaik külseje jobban bejön, de a belseje kárpótol.

A Diva's Lashes maximális dúsító hatást ígér, mindezt csomósodás nélkül. Ehhez illeszkedve a keféje, ami sörtés, elég dundi, de nem túl nagy, pont akkora, hogy még jól oda tudjunk férni az összes pillához. Egyedül a kefe végén szokott kicsit sok festéket felvenni, ez azonban egy gyors mozdulattal lehúzhatjuk a tubus szájánál.


A spirál csomómentesen dúsít, de tényleg, több rétegben felvíve sem lesz póklábpillánk. Nagyon szépen szétválasztja, íveli a szempillákat, és nem nehezíti el, így ha szempilla göndörítőt használunk is jól megtartja a 'göndörséget'. Egyedül hosszabbítani nem hosszabbít, de ezt nem is ígéri. Csodás  mély fekete színe van, de mellette kapható még barnában és kékben is. Számomra meglepő volt, hogy több Pupa spirál is kaphatóak pár másik színben a fekete mellett.

Mindkét képen spirálozva láthatjátok a szempilláim, csak a fókusz van máson.
Próbáltátok esetleg valamelyik Pupa spirált?
Melyik a kedvenc spirálotok?

Nincsenek megjegyzések