Üzemeltető: Blogger.

1 STYLE 2 OUTFITS - Matróz stílus


A minap nehezen tudtam dönteni két a fejemben elképzelt outfit között, nem tudtam melyiket fotózzuk. Aztán észrevettem, hogy ezek tulajdonképpen elég hasonlóak színvilágban, stílusban, és egy vörös körömlakkal, rúzzsal máris mindkét outfit kap egy kis matrózos beütést. Ekkor jutott eszembe, hogy indíthatnék egy új sorozatot a blogon, amikor is egy választott stílushoz két outfitet mutatok be. 

Az első egy csajosabb összeállítás, amit szívesen viselnék randira, esetleg barátnőkkel kávézós délutánra. A csinos kis ruha kellemes viselet ebben a forróságban a szellősségének köszönhetően. A magastalpú szandál nem túl hangsúlyos a képeken a helyszínnek köszönhetően, de imádom, mert mindenhez passzol és kényelmes, nem a legkényelmesebb magastalpúm, de kényelmes. A fülbevaló a képeken csak néhol előbukkan, pedig nem egy apró darab, a videóban azonban jobban látszik.






Ruha - Dresslink / Cipő - Deichmann / Fülbevaló - Choies

A második outfit egy elegáns, de a szaggatott farmernek köszönhetően laza összeállítás. Imádom ezt a SheIn fehér blézert, szuper az anyaga, kényelmes és szerintem jól is áll. A farmer szintén az egyik legkényelmesebb darabom. A cipő ugyanaz, szerintem ehhez is nagyon jól illik, ezért nem választottam másikat. Az egyetlen ékszer, amit viselek, pedig egy fehér nagy gyöngyös nyaklánc.





Blézer - SheIn / Top - Takko Fashion / Farmer - New Yorker / Cipő - Deichmann / Nyaklánc - Ebay


Hogy tetszik ez a sorozat?
Milyen stílust látnátok szívesen legközelebb ebben a sorozatban?
Hozzátok melyik outfit áll a kettő közül közelebb?
Szeretitek a matróz stílust? 

Nincsenek megjegyzések