Üzemeltető: Blogger.

H&M Home kedvencek


Hamarosan költözünk, így most a gondolataim leginkább nem a ruhák és sminktermékek, hanem a lakberendezés körül forognak. Arra gondoltam, ha már úgyis a netes oldalakat bújom órákon át, hétről-hétre pénteken mindről összegyűjtöm a kedvenceim egy bejegyzésbe. Később aztán valószínűleg találkozhattok majd egy-egy darabbal, amit meg is vásároltam szerzeményes bejegyzésen belül, de sajnos a pénztárcám nem feneketlen, és a legfontosabbak nem a dekorációs termékek elsőként. Mindemellett tényleg nagyon izgatott vagyok, és már tűkön ülök a költözés miatt. Elsőként a H&M Home részlegén néztem szét. Mivel nyár elején elindult az online webshop, így már azok is, akiknek nincs a közelükben H&M Home, is bármikor hozzájuthatnak a termékekhez. 

Egyértelműen odáig vagyok a díszpárnahuzatokért, amiket a H&M árul. Két 3-3 párnából álló szettet állítottam össze, egy zöldet és egy rózsaszínt. A barátom biztos jobban örülne a zöldnek... de talán ha az ágyneműhuzat nem rózsaszín lenne még ezekbe is belemenne. Találtam még mutatós gyertyákat, amelyek igazán hangulatossá teszik az estéket, de napközben is díszítik az otthonunk. A levendulásat múltkor megszagoltam a boltban, az eddigi legfinomabb előállított levendulaillat, amit valaha éreztem! Gyertyákhoz kapcsolódik a kalitka mécsestartó, ami gyertya nélkül is remekül díszíti a polcot, csakúgy, mint a könyvtartó, és képkeret. Utóbbihoz színben, stílusban is illik a fémtálca.







A konyha sem maradhat ki. Nagyon tetszenek ezek a fatartók, amelyek az itteni három színen kívül világoskékben is kaphatók. Gyümölcstárolásra egy szép arany fémtálcát is találtam. Van itt még egy szép kancsó, és egy nagyon klassz és jópofa edényfogó. A tányéralátétet pedig mintha csak nekünk készítettük volna, ugyanis mindketten imádjuk a csokoládét. 


Első körben ennyi lett volna, jövőhéten egy újabb webshopból válogatok. Remélem tetszik nektek ez a pár hetes sorozat! Ha nem bánjátok a lakberendezős bejegyzéseket, akkor lehet elindítok egy otthoninspirációs sorozatot majd, miután ennek a sorozatnak vége. Odalenn várom a véleményetek mindkettőről!


Mik tetszenek legjobban a válogatásból?

1 megjegyzés

  1. Nagyon jó dolgok vannak a H&M-nél, és szuper termékeket válogattál össze. Én a díszpárnákat imádom, de a könyvtámasz is nagyon ötletes. :)

    VálaszTörlés