Üzemeltető: Blogger.

Parfüm péntek II.: Dita von Teese by Dita von Teese parfüm


Tegnap a Dm-ben járva belebotlottam a nagy karácsonyi parfümakcióba és láttam, hogy ez a parfüm ismét 50%-os akcióban van - tavaly ilyentájt vettem ezt, szintén akcióban - és el is gondolkoztam, hogy vajon nem lenne-e okos ötlet most betárazni, mert ki tudja mennyi van még benne. Aztán végül továbbsétáltam, hogy majd még eldöntöm az elkövetkező hetekben. De nem jöttem ki a DM-ből parfüm nélkül, csakhogy barátomnak vettem meg a Black Mexx-et, immáron talán negyedjére. Mindketten imádjuk, szintén 50%-os akciós és az volt az utolsó üveg, nem hagyhattam ott. Na de vissza is a  Dita von Teese parfümre. Azért gondoltam, hogy a mai Parfüm Péntek bejegyzésben őt mutatom be, mert az egyik kedvenc őszi,téli parfümöm. Igaz én tavasszal és nyáron is szívesen fújom magamra és viselem, de szerintem sokaknak akkor már sok ez az illat, és az illatvilága is inkább az őszt és telet idézi fel.


Az üvegcse díszítését, amiben a parfüm van, már elég hiányos formában láthatjátok, mert nemrég lejött róla a kis fekete lógó dísz piros gyönggyel. Olyan szerintem, mint egy nagyobb méregfiola vagy bájital tartó. Nekem tetszik, illik Dita-hoz ez a design. A nagyobb kiszerelés pedig még dívásabb az alakjával és a parfüm pumpájával (azt hiszem így hívják). 


Az illat elég karakteres. Úgy vettem észre, hogy általában a hírességek illatai sokszor nagyon hasonlóak és egyhangúak, erre ez egyáltalán nem igaz, teljesen kitűnik azok közül az illatok közül. Pont emiatt sokan nem kedvelik. Érződnek benne virágok, ugyanakkor fűszeres is és ami szerintem a legnagyobb különlegessége, hogy egy picit ilyen füstös illata is van, én legalábbis erre asszociálok amikor megérzem az illatát. 

Összetevők:

Fej - bergamott, bors, bazsarózsa

Szív - rózsa, Tiaré virága, jázmin

Alap - szantálfa, pézsma, pacsuli, tömjén, guajakfa



Parfüm lévén elég tartós az illat, akkor is ha a bőrömre fújom és akkor is, ha a hajamba vagy ruhára. Utóbbival vigyázzunk, nehogy nyomot hagyjon. Ilyesmi rossz tapasztalatom nem volt még ezzel a parfümmel, de azért szoktam is rá ügyelni, hogy messzebbről fújjam magamra. Általában a töménysége és erőssége miatt én csak egyet szoktam magamra fújni belőle, kivételes alkalmakkor kettőt.



Azoknak akik szeretik a karakteres, töményebb fűszeres illatokat, mindenképpen tanácsolom, hogy próbálják ki a drogériákban, azoknak azonban, akik frissebb, gyümölcsösebb és könnyedebb virágos illatokat keresnek, nem hiszem, hogy tetszeni fog. Valószínűleg az idősebb korosztálynak nagyobb arányban tetszik, olvastam, hogy jó néhányan le is 'öregnéni illatozták', de aztán ki tudja, lehet nektek is tetszeni fog, hiszen nekem is tetszik, és még nem vagyok csak 20, ráadásul egyáltalán nem vagyok dívás természet. 



2 megjegyzés

  1. Ezt az illatot pont nem ismerem Ditától, de a Rouge-t és az Erotique-ot imádom tőle. Utóbbi az egyik legszokatlanabb parfüm, amivel találkoztam, mert bőr és füstölő illata is van, nagyon karakteres, de én imádom :) Ezt is meg fogom majd szaglászni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rouge-t ismerem, az Erotique-ot nem, de ha látom a leírásod alapján biztosan megszaglászom, mert felkeltetted az érdeklődésem :)

      Törlés