Üzemeltető: Blogger.

The Boyfriend Beauty Test TAG


Már több lánynál is láttam ezt a tag-et és mindig miközben néztem őket arra gondoltam, ezt nekünk is meg kell csinálnunk! És végre a  barátommal Janóval mi is elkészítettük a Boyfriend Beauty Test tag-et, amiben leteszteltem az elméleti sminkes és szépségápolási tudását. Vajon mennyit ér, hogy néha velem tart a drogériás vásárlásokkor és látja amikor sminkelek?



Kérdések:
1. Sorolj fel annyi sminkmárkát, amennyit csak tudsz 30 másodperc alatt!
2. Hol van a 'vízvonal'?
3. Milyen színű rúzst használnál egy 'Pin Up' inspirálta sminkhez?
4. Mire használnád ezt az ecsetet?
5. Mi az első sminktermék, amit az arcomra teszek?
6. Mi az a 3 sminktermék, ami nélkül én nem tudnék élni?
7. Hol van a 'mélyítővonal'?
8. Hol van a 'külső v'?
9. Hol van a 'szemöldökcsont'?
10. Milyen hajápolási terméket kellene használni hajvasalás előtt?
11. Mire használnád ezt a sminkterméket?
12. Sorolj fel annyi sminkterméket, amennyit csak tudsz 30 másodperc alatt!



A videó készítése nagyon vicces volt, és mindketten nagyon jól szórakoztunk, úgyhogy valószínűleg nem ez volt az utolsó közös videónk. Remélem mosolyogtatok egy jót!


Nektek szerintetek mennyit tud a barátotok?


2 megjegyzés