Üzemeltető: Blogger.

Hónap kedvencei - Augusztus


Azt hiszem még időben vagyok az augusztusi kedvencekkel. Nem gyűlt össze olyan sok új kedvenc termék, mert a legtöbb dolog, amit használtam már régebb óta kedvenc, így már bemutattam, de azért nekem még ennyi termékről is sikerült 16 percet beszélnem. A videót a bejegyzés végén találjátok, előtte pedig képeket és rövid leírásokat a termékekről, illetve pontosabban arról, hogy miért váltak a kedvencemmé.


Tangle Teezer Salon Elite Sweet Lilac: Azt hiszem egy nagy pozitív fordulat volt a hajápolásomban, amikor elkezdtem használni. Vizesen muszáj kifésülnöm a hajam és ezt eddig egyik fésűvel sem szerettem megtenni, mert akármilyen óvatos voltam nagyon húzta a hajam és lelki szemeim előtt mindig láttam, ahogyan a hajszálaim eltöredeznek. Ennek szerencsére vége! A Tangle Teezer-rel a vizes haj kifésülése egy álom, érzem, hogy milyen kíméletes a hajammal. Valószínűleg majd egy külön bejegyzést is szentelek neki, mert CSODÁLATOS!


Real Techniques Domed shadow brush (Utazó szett egyik ecsete): A kedvenc satírozó ecsetem és a hónapban felfedeztem, hogy milyen jó a púder felvitelére a szem alá kent korrektor fixálására.

Sigma Eye shading E55: Szinte mindenre jó ez az ecset a tus húzásán kívül. Nagyon tetszik a feje, a szőre nagyon puha és tökéletes mennyiségű festéket vesz fel. Használom a szemhéjpúder felvitelére az alsó szempillatövekhez, a mélyítővonalba, az egész szemhéjra, belső szemzugba és satírozni is szeretek vele.


Avon Luxe csillámló púder - Rose Aurora: Nemrég írtam róla tesztet, így ott már olvashattátok, hogy mennyire tetszik. Egész hónapban ezt használtam pirosítóként, mert gyönyörűen mutat, nagyon természetes és nem lehet eltúlozni. 



Avon Magix Face Perfector: Sosem volt még előtte primer-em, de ezek után biztosan több figyelmet fogok majd szentelni ezeknek a termékeknek. Kiegyenlíti a bőröm és sokkal tovább bírja kifényesedés nélkül, a 20-as fényvédő faktor miatt pedig nem kell plusz napvédőt kennünk az arcunkra.


Benton Aloe Propolis Soothing gel: Nem akarom lelőni az összes poént róla, mert a héten érkezik a tesztje, a mások Benton Aloe termékkel együtt. Egyelőre annyit, hogy szépen megnyugtatja a bőrt, lehúzza a pirosságot, a pattanások ellen is jó és még hidratál is.


Maybelline Color Whisper rúzs - 420 Coral Ambition: Augusztusban szinte csak ez volt az ajkaimon. Annyira szép természetes, de mégis a gyönyörű színe miatt különleges. A tesztjét itt olvashatjátok.


Rimmel ScandelEyes vízálló szemceruza: Amennyire nem szerettem az utóbbi fél évben szemceruzát használni (kivéve a nude-at vízvonalra), annyira rákattantam a szemceruzás sminkekre mostanában. Tust nem is emlékszem mikor használtam utoljára. Sosem voltam igazán szemceruzás, így nincs sok tapasztalatom, összehasonlítási alapom, de ez az eddigi legjobb fekete szemceruzám. Ugyan vízállónak nem vízálló, illetve nem is a vízállósággal van baj, hanem azzal, hogy az olajos rejtett szemhéjam elbír vele és egy idő után elkenődik, de jobban és tovább bírja, mint bármelyik másik eddig használt fekete szemceruzám. Ha esetleg tudtok egy szupertartós fekete szemceruzát, kérlek írjátok meg!



Nektek mik voltak a kedvenceitek augusztusban?

1 megjegyzés

  1. A Tangle Teezert én is imádom, ráadásul takarítás szempontjából is sokkal jobb, mint a sima fésűk, mert azokat lehetetlen rendesen kitakarítani, így előbb-utóbb úgy is kuka. A Benton tesztet már nagyon várom :D

    VálaszTörlés