Üzemeltető: Blogger.

Avon Luxe alapozó & Csillámló púder Rose Aurora


Tőlem szokatlan módon lassan vetettem bele magam a nyert Avon csomagba (videó a kicsomagolásról itt), szépen lassan, sorban kezdem el kipróbálni és használni a termékeket, még mindig van olyan, amit nem próbáltam, de jó párról már kialakult véleményem van. A mai terítéken két termék van a Luxe vonalból, amiknek a csomagolása tényleg tiszta luxus érzetet kelt, de vajon a belső is? 

Avon Luxe alapozó
A csomagolás tehát tényleg luxus érzetet kelt, az arany színű kupak és felirat miatt, az üveg tégelyen. Az aranyozott kupak természetesen gyűjti az ujjlenyomatokat, ráadásul nekem sikerült megrepeszteni. És itt jön, amit nagyon nem szeretek benne, a kupak egy vékony arany színű burokból és egy vastagabb fekete részből áll, ezek nekem ketté váltak és akárhányszor leveszem a kupakot a fekete rész rajta marad. Ez egy picit idegesítő, de majd megpróbálom összeragasztani őket és remélhetőleg megoldódik a probléma. 


Az alapozót a kezeimmel szeretem leginkább felvinni, bár lehet ez azért van, mert nyáron elszoktam az ecsetektől és csak néha nyúlok utánuk. Igazán jó fedést tudunk vele elérni, a szem alatti karikákat és a pattanásokat is majdnem teljesen elfedi, így szinte tökéletes arcbőrt kapunk, azonban a könnyű formulának köszönhetően  mégis nagyon természetesnek hat. Még a 30 fokokban sem érzem nehéznek a bőrömön. Ha ilyen melegben alapozót kellett használnom, csak ezt használtam. Plusz pont neki, hogy 20-as fényvédőt tartalmaz, ami nagyobb, mint az általam használt Garnier BB krémben lévő. Ragyogó finishe van, így akik matt alapozókat kedvelik nem fogják szeretni. Nekem zsíros, kombinált között mozog most az arcbőröm, így a zűrös részeken (T zóna) muszáj púdert használnom, hogy ne legyen túl csillogó az egész arcom pár órán belül és, hogy tartósabb legyen, viszont nagyon tetszik, hogy az arcom többi részén egészségesen ragyogónak hat az arcbőröm.




Avon Luxe Csillámló púder - Rose Aurora
Ez az arany külső is nagyon szép, mindaddig míg kézbe nem vesszük és nem lesz tele ujjlenyomattal. Amivel én az elején megjártam (azt hiszem ezt a videóban is láthattátok), a feliratot magam felé tartva a bal oldalról nyílik, én pedig azt hittem valamiért, hogy a másik oldalt. Egy egész jó tükör található benne és elég masszív, nem nyílik ki a táskámban, így mostanában már őt hordom magammal egy Catrice highlighter helyett tükörként. 



Vajon micsoda ez a termék? Púder? - ahhoz túl csillámló. Highlighter? - highlighterként már lehet használni, DE ha elkezdjük rétegezni, akkor pirosítóként is használhatjuk! Én utóbbiként használom leggyakrabban, mert gyönyörű természetes színt lehet felépíteni belőle és lehetetlen eltúlozni. Amikor ezt használom nem is használok mellé highlightert. A picit piszkos rózsaszín színe miatt egy kicsit már az őszt idézi bennem. A swatch-on nem tűnik úgy, mint ami elég pigmentált lenne a pirosítóként használathoz, de higgyétek el remekül működik, még a mostani lebarnult bőrömön is, el tudom képzelni mennyire csodás lehet világosabb arcbőrön.

Sajnos lehet már nem kapható, ugyanis nem találtam meg az Avon honlapján, de lehet csak most nem kapható, kár lenne érte!



Felül több rétegben - Alul egy rétegben 
Próbáltatok már valamit az Avon Luxe vonalából? Ajánlotok valamit?

2 megjegyzés

  1. Régóta Avonozok, viszont a Luxe vonal nem annyira nyerte el a tetszésemet. Az alapozóval hasonlók a tapasztalataim, mint Neked, a szempillaspiráltól sem estem hasra, viszont az ajakrúzsokban nem csalódtam. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy úgy általánosságban rajongok az Avon rúzsokért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi lettem a rúzsokra az ajánlásodtól, ha rendelek majd szerintem egyet kipróbálok :)

      Törlés