Üzemeltető: Blogger.

#8 Instamix - Augusztus


Eltelt az augusztus is és vele a nyár, amit bár sajnálok, de nagyon izgatottan várom a szeptembert, az új óráim, amik nagyon érdekesnek hangzanak így elsőre. Amivel nehezebb lesz megbarátkozni az a hidegebb idő, ebbe az utóbbi napokban már belekóstolhattunk és nekem máris hiányzik a forróság. Na de még vissza egy picit az augusztushoz! Főként itthoni pihenéssel töltöttem a hónapot, nagyon sokat videóztam, mert már szerettem volna előre készülni a szeptemberre, emellett hónap elején pár napot a Balatonon töltöttem, erről már képeket is láthattatok.


#beautifulplaces

 

 

1 Gyönyörű Szolnokon a rózsakert! // 2-3 Balatonszemes // 4 Itthon - bár a képen nem látszik, de dupla szivárvány volt, ráadásul a teljes félkört lehetett látni


#instafood


1 Töltött csirke mozzarellás paradicsomsalátával // 2 Grillen sült csirke és zöldségek burgonyakrokettel

#augusztus20

 

1 Már hiányzott a görög saláta, de sajnos nem ért a nyomába a kintinek // 2 Megkóstoltam az ország cukormentes tortáját, a csokis kalandot - nagyon finom volt!

#iwasbaking

 

1-2 Két süti, amit sosem tudok elrontani :D 


#yummy


1 Legjobb fagyi, amit ettem a nyáron: gránátalma + zöldtea // Oreo - imádom!


#love #friend


1 Együtt videóztunk, hamarosan láthatjátok majd az eredményt // 2 Andival a Beauty Youtube Guru Workshop-on


#bloggerlife #youtuberlife


 

1 6+1 rúzs suliba videó után a zsepi // 2  Első levelem Tőletek, Domi-tól kaptam, aki egy nagyon édes leányzó! // 3 Milkmaid braid - szintén egy vissza a suliba videóban látható // 4 Anditól kaptam ajándékba Németországból, a tesztjét majd szeptemberben olvashatjátok



2 megjegyzés