Üzemeltető: Blogger.

Végre itt a nyár! - Milyen alakra milyen fürdőruha?


Végre itt a nyár és lassan már meleg is az idő, így indítok egy új sorozatot, amiben mindenféle nyári témával foglalkozom majd, mint például fényvédelem, napszemüvegek, nyári sminktermékek... Elsőként az idei fürdőruha-kínálatot veszem górcső alá. Szétnéztem azoknál a márkáknál, ahol fellelhető online a kínálat és most meg is mutatom a kedvenceim, ráadásul tippeket is olvashattok arról, hogy milyen alakra milyen fürdőruha való, illetve mi segít optikailag a kevésbé szeretett testrészünkön javítani. 


Kis mellek: Azt hiszem ezt a típust nem kell magyarázni. Ha dúsabbnak szeretnéd láttatni a melleid, akkor a mintás, fodros, rojtos, csavart felsőrészek a legelőnyösebbek, ezek közül is a pánt nélküliek vagy a középen pántos darabok. Ugyanakkor a háromszög alakú bikinik is remekül állnak, szivacsos belsővel pedig még picit csalnak is ezen a részen.

1-2. F&F // 3. H&M


Nagy mellek: Ha nagyobb keblekkel áldott meg az ég, akkor amire nagyon kell figyelned, az az, hogy a bikini felső része jól tartson, jól alátámassza a melleid. Egy bizonyos mellméret után, már nem viselhetünk pánt nélkülieket, sőt a jobb tartás érdekében jól jöhetnek a vastagabb pántos felsők, illetve azok, amelyek kosarasak. 

1-2. H&M //  3 F&F 


Sportos/fiús alkat: Sportos alkatod van, ha csípőd, derekad és melleid nagyjából egy vonalban vannak, ekkor arra kell törekedni, hogy a fürdőruha nőiesebb alakot, azaz kerekebb idomokat teremtsen. Tökéletesek erre a színes, nagyobb mintás fürdőruhák. Ha bikinit szeretnél lehetőleg az alsó és felső rész is ívelt legyen, semmiképp ne egyenes szabású. Ha az alsó résznél oldalt van valami csalafintaság pl. megkötő vagy valami fém dísz, akkor kerekebbnek mutathatjuk a csípő részt. A felső résznél pedig jól jöhet a push up vagy a fodrok. Ha egyberészesen gondolkodsz, akkor a legelőnyösebb azok, amelyek oldalt kivágottak, így kiemelik és hangsúlyozzák, az amúgy nem túl hangsúlyos a derekat.

1. F&F // 2. Tezenis // 3. H&M


Körte alkat: Körte alkatod van, ha alul szélesebb vagy, mint felül, azaz széles a csípőd, kerekebb a feneked, a vállaid azonban nem olyan szélesek. Ilyenkor hasznos lehet, hogy ma már szinte mindenhol külön lehet megvásárolni a bikini alsó és a felső részét, egyrészt mert valószínűleg nem ugyanaz a méret kell felülre és alulra, másrészt mert összeválogathatsz nem összeillő darabokat. Körte alkatnál az alsó részről igyekszünk levenni a figyelmet, így akár bikinit, akár egyberészes fürdőruhát választasz, jó ha arra törekedsz, hogy az alja mindenképp egyszerű, lehetőleg egyszínű és sötét árnyalatú legyen, mert ez elvonja a figyelmet a szélesebb részről és keskenyíti is azt. Fentre ugyanakkor nyugodtan válasszunk feltűnő színű, mintájú, anyagú bikini felsőt, az egyik legelőnyösebb fazon szempontjából pedig a nyakbakötős. 

1-2. Triumph // 3. F&F // 4. H&M


Alma alkat: Alma alkatod van, ha a hasad, derekad, csípőd, feneked táján erősebb vagy.  Ha nem szeretnénk megmutatni a kényesebb területeket, akkor válasszunk egyberészes fürdőruhát vagy tankinit. Érdemes ennél a testalkatnál a mellekre és/vagy a lábakra irányítani a figyelmet. A lábakat úgy tudjuk jobban kiemelni, hogy magasabban ívelt bikinialsót választunk, ezzel nyújtjuk is a lábaink. A mellrészt hangsúlyozásáért válasszunk olyan fürdőruhát, ami ezen a részen mélyebben dekoltált, színesebb, élénkebb színű vagy mintás, esetleg van rajta egy olyan fém rész, ami odavonzza a tekintetet.

1-2-3. F&F


Homokóra alkat: Elviekben az ideális alkat, amikor is a nőies csípő és mellek nagyjából egy vonalba esnek , ugyanakkor a derék vékonyabb. Erre a testalkatra bármilyen fürdőruha jó lehet. Fontos ilyenkor, hogy a mellméretnek megfelelő felsőt válassz, illetve ha itt-ott szeretnél csalni, akkor bevetheted a már fentebb leírt trükkök valamelyikét. Tehát, ha például a csípőd szeretnéd keskenyíteni, akkor válassz sötétebb, egyszínű bikinialsót és így tovább... 

1 H&M // 2 Tezenis // 3 H&M


És végül jöjjenek a kedvenceim, persze a fentiek között is van egy-kettő, ami megdobogtatja a szíven, de mégis a lenti három a kedvencem. Sokat nem fűznék hozzá, azt hiszem látszik milyen alakú bikiniket szeretek. Egyénként a tavaly vett bikinimnek pont olyan is az alakja, mint a középsőnek, csak akkor én egy szürkés árnyalatot választottam. Oh és a harmadik az egy kicsit különleges ugyanis a rózsaszín felsőnek és a narancs alsónak is van egy hozzá passzoló alsó, illetve felső része, de nekem nagyon bejön ez a színpárosítás, így összeraktam őket, hiszen ma már kedvünk szerint pároztathatjuk a bikinifelsőket és alsókat.

1-2. H&M // 3 F&F

Az online kínálatot néztem, ami ugye nem mindig egyezik meg a boltban kapható kínálattal, minden esetre érdemes körbenézni, hogy melyik boltban vannak a leginkább tetsző darabok. A legtöbb üzletben már május eleje óta kaphatók fürdőruhák, de azóta bővült a kínálat. Mostanra pár üzletben már le is akcióztak néhány darabot.

Remélem, hogy hasznos volt ez a bejegyzés és esetleg tudtam segíteni a fürdőruha választásban és abban, hogyan tudjátok az alakotokat a legjobban kihangsúlyozni. DE nagyon fontos:  tippek ide vagy oda, mindenki olyan fürdőruhát találjon magának, amiben jól érzi magát, szépnek érzi magát, és nem feszeng benne a vízparton.

Ti vásároltatok már idén fürdőruhát? Vásárláskor figyelitek, hogy az alakotoknak megfelelőt válasszatok? Melyik a kedvencetek a fentiek közül?
Puszi,
Nóri

4 megjegyzés

  1. Sajnos még nem találtam meg az idei szezon legmegfelelőbb fürdőruháját! :) De nagyon szupereket válogattál össze. Főként a pánt nélküli felsőrészekért rajongok! Legjobban az utolsó képen a narancs-rózsaszín kombinációs fürdőruha tetszik! :) Szeretem én is kombinálni a színeket! :) Barna bőrön pedig istenien mutatnak ezek a rikító színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még várok a leárazásokra, bár ahogy láttam a Tesco a fürdőruhái egy jó részét, min. a felét leakciózta már, jövőhéten el is megyek egy nagyobba megnézni őket, mert itt sok tetszik. Én is nagyon szeretem a pánt nélkülieket, csak nekem már vigyáznom kell velük, így ha nem nyugis medencében üldögélős strandolást tartok, akkor ha a parton nem is teszem fel, de a vízbe menetel előtt felteszem a pántot a biztonság kedvéért. Alig várom, hogy barnuljak! :))

      Törlés
  2. Jajj, az ilyen posztoknál mindig elszomorodom! :D Gáz vagy nem gáz, én nem tudom milyen típusba tartozom, mert a felsoroltak közül egyik sem igazán illik rám, maximum 1-2 részlet, de nem egészen! :D Én valami hibrid lehetek, sportos, nagy mellű fordított körte vagy nem tudom :D
    Amúgy jó kis olvasmány volt, köszi! :) Sajnos idén nem mehetek strandra/napra, így a fürdőruci vásárlás is elmarad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh én sem tudtam nagyon sokáig, sőt most sem vagyok benne biztos, hogy jól tudom. Olyan homokórás vagyok, de nem akarom valahogy elhinni :D Van olyan egyébként, amikor az alakod akár egy fordított háromszög, szokták kehely alkatnak is hívni, ekkor a felső test (váll, mellek) szélesebb az alsóhoz (csípő, combok) képest. Így látatlanba persze nem tudom, hogy tényleg ilyen alkatod van-e. Erről pont nem írtam, meg még pár másikról. Viszont ha ilyen alakod van, akkor ugye elvileg az alsó részt kell szélesíteni a felsőhöz, így ott kellenek feltűnőbb színek, minták, megkötő ... Egy tipp, h fotózd le magad hátulról, szerintem jobban felismerhető így, én mostanában ezt "játszom" az utcákon járva magamban és ha valakit hátulról látok nekem könnyebb beazonosítgatni. Plusz esetleg kérdezz meg valakit még ha nem is ismeri ezeket, hogy szerinte milyen az alakod,mihez hasonlítaná, lehet kívülről ő jobban látja.

      Törlés