Üzemeltető: Blogger.

Ismerj meg jobban! TAG

Biztos vagyok benne, hogy ezzel a taggel már találkoztatok minimum egy blogon, de szerintem sokkal többön. Hozzám is eljutott Andin és Barbin keresztül, nagyon szépen köszönöm mindkettőjüknek a tagelést. Aki esetleg még sem ismerné annak röviden leírom, hogy annyi a lényege, hogy írni kell magunkról 7 dolgot, amit nem tudhatnak az olvasóid/nézőid rólad. Ha kíváncsiak vagytok, hogy az 50 random infó rólam után még miket szedtem össze magamról, akkor katt a továbbra és már nézhetitek is a videót!






A tag szerint tagelnem kéne 7 másik ember, azonban úgy gondoltam én Titeket tagellek meg és tőletek várok 7 dolgot, mert szeretnélek én is kicsit jobban megismerni Titeket! Remélem sokan írtok kommentet! 
Puszi,
Nóra

1 megjegyzés

  1. Az ajtókkal nekem is szoktak gondjaim lenni, nagyon ritkán még akkor is rossz fele kezdem el kinyitni, ha rá van írva.
    Hetedikig szögegyenes volt a hajam, onnantól behullámosodott.
    Szeretnék minél hosszabb - legalább hátközépig érő hajat.
    A hajam színét imádom, ma vöröset szeretnék beletetetni, valószínűleg ombresan megcsinálva.
    Én sem szeretem visszajátszva a hangomat - olyan fura és vicces.
    A kedvenc számom a 21 -ez anyukám és nagymamám kedvenc száma is, mikor ezt kiskoromba megtudtam nekem is az lett, de tényleg szeretem :)
    Szeretnék megtanulni énekelni, majd zongorázni és gitározni is.

    VálaszTörlés