Üzemeltető: Blogger.

Ruhaszemle: Oscars 2014

Tegnap lezajlott a 2014-es Oscar gála és már nagyon kíváncsian vártam a ruhakölteményeket, amiket a sztárok viselnek. Elsőként a díjazottakat csekkoltam, de kicsit csalódtam. Szegény Leo még mindig nem nyert Oscart :( , pedig már nagyon megérdemelné. De majd legközelebb! A sztárok által viselt ruhák is nagyrészt csalódások voltak az előző évekhez képest, de azért van pár emlékezetes gyönyörűség.




Kedvenceim:
Angelina Jolie: Mindig is imádtam, szerintem mindig gyönyörű, pár fiatalkori lázadását eltekintve. Most sem okozott csalódást, arany csillogású ruhája álomszép, a fülbevaló remekül harmonizál a ruhához, a sminkje most is visszafogottan, természetesen tökéletes.

Cate Blanchett: Ő nyerte az idei évben a legjobb női főszereplőnek járó díjat és szinte mindenki szerint a legjobban öltözöttek között szerepel. Számomra a régi idők színésznőit idézi ebben a ruhában, a hangsúlyos fülbevalója csodás kiegészítője a ruhának.

Ashley Wagner: Ezzel a vörös rúzzsal teljesen beleszerettem ebbe az arany flitteres, csillogós ruhába!

Lupita Nyong'o: Ez a pasztellkék ruha maga a csoda! Lupita igazi divatikonná növi ki magát.

Maria Menounos: Olyan hercegnős/királynős ebben a ruhában. Egyszerűen gyönyörű és szerintem ez a fonott haj is telitalálat!

Penelope Cruz: Imádom a görög istennős ruhákat, így nem volt kérdéses hová kerül Penelope Cruz ruhája. Ami még nagyon tetszik az a mellrész alatti masnis öv.

 
Calista Flockhart, Naomi Watts : A hófehér ruhákkal nekem legtöbbször az szokott lenni a bajom, hogy olyan, mintha menyasszonyi ruhák lennének és azok szerintem nem illenek a vörös szőnyegre, viszont ezzekel a ruhákkal nincs ilyen gondom. A két színésznő ruhája nagyon hasonló, még az anyaguk is. Calistáé azért tetszik egy kicsit jobban mert a felső részén még egy plusz minta található és jobb a szabása, Naomi viszont jobb kiegészítőket választott.

Kelly Osbourne: Szintén hófehérben, ha a stóla nem lenne rajta talán még esküvőiruhás is lenne az összkép, de így nem, és ráadásul nagyon sokat dob a ruhán, sokkal elegánsabbá varázsolja.

 
 
Meryl Streep,  Goldie Hawn, Bette Midler, Glenn Close: Tanulhatnának tőlük a fiatalabbak! Mindannyian jó pár évet letagadhatnának a korukból. Nekem legjobban talán Meryl Streep ruhája tetszett. 


Szép-szép, de nem elég érdekes:

Amy Adams: Annyi szebb ruhát viselt már az Oscart megelőző rendezvényeken és pont mostanra vette fel ezt a kevésbé érdekeset :(

Olivia Wilde: Gyönyörű kismama, de jobban tetszene, ha valami olyan ruhát választott volna, ami jobban kiemeli a pocakját és nem ennyire egyhangú.

Anna Hathaway:  Tavaly szinte ugyanilyen szabású ruhában lépkedett végig az Oscaron, nekem az a ruha sem tetszett kifejezetten, és ez sem annyira.

Jessica Biel: Csodásan festett, de mégsem volt kiemelkedő a többiek közül.

Idina Menzel, Sandra Blullock: Mindketten gyönyörűek, a ruhájuk is hasonló, olyan tipikus báli ruhák.

Shaun Robinson: Nem volt sok piros/vörös estélyi az idei Oscar gálán, amik voltak sem voltak igazán figyelemre méltóak.


Valami nem stimmel:

Olga Kurylenko:  Ha nem lenne az a kivágás imádnám!

Gabourey Sidebe: A ruha színe szerintem nagyon szép, 2014-es év színének megválasztott Radiand Orchid (vagy nagyon hasonló árnyalata), viszont a ruha textúrája egyáltalán nem előnyös a színésznőnek és feldob rá plusz kilókat. 

Julia Roberts:  Szeretném szeretni, de nem sikerül. Egyből az ugrott be amikor megláttam, hogy banyás.

Emma Watson: A haja habár ezen a képen annyira nem szembetűnő, de ááá... A ruhája olyan átlagos, semmi plusz nincs benne és talán nem is áll olyan előnyösen neki.

Ireland Baldwin: Nagyon tetszene, HA a felső részén a válláig kihúzódna az anyag (nem tudom jobban megfogalmazni) és ha nem mutatna ő is lábat.

 
Margot Robbie: A ruha hátulja ezzel a masnival nagyon aranyos, de amikor elölről fotózták, akkor a masni kilógott oldalt és sokkal vastagabbnak mutatta a színésznőt.

Jada Pinkett Smith: Az ilyesmi szabású ruhák szerintem csak a törékenyebb alkatú hölgyeken állnak jól, Jada sportosabb és szélesesebb vállal rendelkezik, a ruha csak teljesen kiemeli ezt.

Cristin Milioti: Ha Ted, így látott volna meg az esküvőn biztos nem te leszel az anyuka a történetben! A ruha maga szerintem szép, de ilyen világos bőrhöz nem áll jól, teljesen sápaszt és erre még rátetőz a sötét rúzs is.

Julie Delpy: Annyira szép, klasszikus ez a ruha, de Julie Delpy teljesen elveszik benne a világos bőre miatt.

 
Nancy O'Dell, Rocsi Diaz: Mára unalmassá vált lábvillantás.

Louise Roe: Szerintem kéne egy öv, ami kihangsúlyozza a vékony derekát.


Ez most komoly?!


Lisa Minelli, Viola Davis, Robin Roberts: Az ilyen anyagból készült ruhák engem taszítanak! Arról ne is beszéljünk, hogy 3-ból 2 ruhánál nemcsak ez a gond.

Anna Kendrick: Két dolog nem tetszik, az egyik a derekán látható áttetsző piros virágmintás(vagy nem tudom milyen mintás) rész. A másik a lábvillantás... még mindig nem múlt el Angie lábvillantásának utóhatása? Ráadásul ez most olyan esetlen.

Kristen Chenoweth: Sosem tetszettek az ennyire egyenes merev dekoltázsú estélyik, ennek ráadásul a mintázata sem tetszik.

Veerle Baetens: Már a ruha színe sem szép, ez az anyag sem, a ruha esése sem, szabása sem... nincs semmi szép ebben a ruhában.

Jennifer Lawrence: Nem gondoltam volna, hogy ide kerül, de túl sok minden nem stimmelt nála. A ruhája még a kisebb probléma. Ami nekem nem jön be rajta, hogy nem illik Jennifer alakjához, illetve tucat nagyon hasonlót láthattunk már máson, talán már Jennifer-en is. Mint mondtam ez a kisebb problémám, a haja és a sminkje pocsék. Min. 10-15 évvel idősebbnek tűnik tőle, egyáltalán nem ragyogó, fiatalos, teljesen eltűnik Jennifer csodás személyisége. 

Georgina Chapman: Mintha megkopasztott volna valami madarat, majd a tollpihéiben meghempergett volna. 

Alfre Woodard: Szörnyű a dekoltázsrész és szerintem túl fel vannak polcolva a mellei. 

Portia de Rossi: A ruha alapötlete nem rossz, de nem a ruha egész felületét kellett volna  ilyen áttetsző csipkemintás résszel fedni. 

Nektek mely ruhák tetszenek legjobban és melyek egyáltalán nem? Mit szóltok a díjazottakhoz? Láttátok már a nyertes filmeket?
Puszi,
Nóra

4 megjegyzés

  1. Cate Blanchett ruhája tetszett leginkább. :D Meg Maria Menounos ruhája is. :D Finom, elegáns és engem valamiért egy szellős tavaszias sétára emlékeztet. :D
    És hát voltak elég réme ruhák is. :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy neked is tetszett Angie ruhája. :) Szerintem is gyönyörű volt, nem értem miért húzták le a nagy divatkritikusok.
    Jenniferrel kapcsolatban nem értek egyet, szerintem mesésen nézett ki, szinte robbant az a ruha a sok nude szín között. A haja és a sminkje Grace Kelly-t idézte, nekem tetszett. :)
    Az én abszolút kedvencem Kate Hudson és Kristen Bell voltak. :)

    VálaszTörlés
  3. Azért itt a vége felé elég jókat derültem a képeken :) Lisa Minelliék annyira nevetségesen néznek ki...
    Jennifer Lawrence-szel szemben lehet, hogy elfogult vagyok, de nekem bejött a ruhája és a haja is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom őt (Jennifert), de nekem most nagyon nem! Ilyenkor nem tudom, hogy nincs barátjuk, aki megmondja, hogy nem kéne ebben a ruhában végigmenni a vörösszőnyegen. :D

      Törlés