Üzemeltető: Blogger.

L'Oreal Preference Wild Ombres

Már jó ideje óriási trend, amely sokakat megoszt, de még mindig nem akar kimenni a divatból az ombre hajtrend, szóval gondoltam írok egy szuper termékről, amivel otthon mi is könnyen elkészíthetjük magunknak.
Igyekeztem sok infót összegyűjteni a termékről, leírtam például, hogy milyen árnyalatokban kapható, a Magyarországon nem kaphatóakat honnan lehet beszerezni és elmeséltem azt is, hogy én hogyan is lettem ombre.




Az én ombre sztorim:
Mindig nehéz kérdés volt, hogy mit változtassak a hajamon, mert már egy jó ideje növesztem és még nem értem el a célt, így a hosszából vágás szóba sem jöhet, mivel hullámos, göndör hajam van, így a frufru túl sok törődést igényelne, anélkül, hogy nem vasalnám ki nem állna sehogy, és ha kivasalom is nincs biztosíték, hogy mikor kimegyek a lakásból a pára vissza nem hullámosítja. A hajam befestésén már gondolkozom/gondolkoztam, bár csak olyan módon, ami nem árt annyira neki, de nem tudom mennyire bírnám, hogy állandóan lenő és újra kell festeni -  tudom nagyon sok bajom van :D . Viszont megjelent az ombre trend , amit csak kvázi egyszer kell megcsinálni, és utána nem kell újrafesteni. Úgyhogy tavaly nyáron úgy döntöttem, hogy ilyen lesz a hajam. Elsőre semmiképp nem mertem volna magamtól, egyedül megcsinálni, szóval elmentem egy fodrászhoz, még óvatosan a végéből csak 5-6 cm-t, hogy ne legyen túl nagy baj, ha nem tetszik. De nagyon szerettem, azonban kb. tél végére már szinte teljesen "elfogyott" a kivilágosított rész a hajvágásoktól. Egy hónapig nem is gondolkoztam rajta, hogy újra ombre hajam legyen, de aztán februárban bekattant valami és elkezdtem nézelődni, hogy hol csináltassam, vagy megcsináljam-e már magamnak. Neten találtam is egy nagyon jónak tűnő terméket a L'oreal Ombre kit-et, külföldi videókban nagyon meggyőző volt, de akkor még nem volt kapható Magyarországon. Ekkor elkezdtem nézegetni webshopokat, ebayt. A webshopok közül, ahol árultak nem szállítottak Magyarországra, ebayen pont a nekem kellő árnyalat nem volt, ezért egyik barátnőm, aki Bécsben tanul meg is kértem, hogy nézze meg, ott árulnak-e már. Közben találtam egy angol webshopot, ahonnan szállítanak ráadásul ingyen!, úgyhogy meg is rendeltem gyorsan. Közben barátnőm is talált a kinti Müllerben és meg is vette, így lett tehát két termékem, amiből eddig csak az egyiket használtam el, róla vannak a képek, és ezért német. Azóta már megjelent Magyarországon is, szóval már könnyebben beszerezhető.

Ilyen a hajam most - 7 hónapja csináltam meg hajam a L'oreal termékével


Árnyalatok:

Elsőként 3 árnyalat volt kapható:
- N°1 shade: light brown to dark brown: sötét barna - világos barna
- N°2 shade: dark blonde to medium brown : közép barna - sötét szőke
- N°3 shade: blonde to dark blonde : sötét szőke - szőke
Majd megjelentek még egy árnyalat nemsokkal az első három után.
- N°4 shade: light blonde to blonde: szőke- világos szőke 
És most, hogy felnéztem a L'oreal weboldalára megláttam, hogy 3 új is kijött, ezek valószínűleg még nagyon újak:





Azt most pontosan nem tudom, hogy melyik kapható itthon az első négy közül (szerintem mind a négy), de a három legújabb még biztos nem. DE: ahonnan februárban rendeltem angol oldal ott már az új árnyalatok is kaphatók, ráadásul most akciósan (-30%), ezeket fenn be is linkeltem, az árnyalatokra kattintva megtaláljátok. Ebay-en szintén megrendelhetőek, de ott drágább a szállítási költség miatt. 


A termékről:
Előre elmondom, nagyon elégedett vagyok vele és nagyon imádom, miután megcsináltam még jobban tetszett, mint amit előtte a fodrász csinált, bár ez annak is köszönhető lehet, hogy már merészebb voltam és kb. az állam vonaláig világosítottam ki a hajam, elöl az arcom vonalát követve kicsit  feljebb is. A képeken látszik én a N°1 árnyalatot választottam. Nagyon szép átmenetet képződik, egyáltalán nincs egy konkrét csúnya vonal. A szaga elég büdös, mindenképp legyen ablak a közelben, de el lehet viselni. 

Mi is van a dobozban?


Használat:
A használata nagyon egyszerű. Minden dobozban megtalálható egy leírás a használatáról, de leírom nektek, hogy lássátok, hogy tényleg mindenki meg tudja csinálni. (németről fordítok, nem szó szerint, de bocsi, ha magyarul más nevet adtak neki, a lényeg ugyanaz)


Előkészület:
Vegyük fel a kesztyűt(5)
1. Eltávolítjuk a flakon(2) tetejét, majd beletöltjük a világosító púder/por(1) tartalmát 
2. A flakon tartalmához hozzáöntjük a világosító krémet(3)
3. Rátesszük a kupakot és jöhet a keverés, 1- körbe két kéz közt sodorgatva, 2- fel-le rázogatással
4. Kupak eltávolítása, kezdjük el feltenni a hajunkra

Hogyan?
1. Két részre kell bontani a hajat hátul és  két részt  oldalt a vállunk felett előrevenni
2. Tegyünk a keverékből a speciálisan kialakított fésűre
3. Fésüljük "fel" a keveréket a hajunkra, kezdve arról a magasságtól (itt ajánlott orr vagy áll vonala), amettől a világosítást szeretnénk. arra figyeljük, hogy jól el legyen oszlatva főleg felül, hogy így elkerülhetjük az éles vonalat.
4. Oszlassuk el egészen a hajvégekig
5. 25-45 percig hagyjuk hatni,  attól függően, hogy mennyire szeretnénk világosra. Folyton ellenőrizhetjük, hogy olyan-e már amilyet szerettünk volna, ehhez két ujjunkkal húzzuk le a krémet egy kis szakaszon a hajunkról, ha még nem megfelelő, akkor kenjünk vissza ide a keverékből.
6. Meleg vízben fésüljük/ mossuk ki a hajunkból a keveréket anélkül, hogy levennénk a kesztyűt. Majd vegyük le a  kesztyűt és a balzsam(4) felét tegyük fel a hajunkra pár percig, ez fixálja a végeredményt.  



Összességében egy nagyon jó termék. Árát tekintve olcsóbb, mintha fodrász csinálná, és talán még az szól mellette (és a fodrász ellen), hogy te magad tudod felügyelni a színt, hogy mennyire legyen világos, ez nekem biztonságot nyújt. 

Ti szeretitek az ombre trendet vagy szerintetek már kimehetne a divatból? Esetleg meghozta valaki kedvét ez a poszt? Én most szerelmes lettem a Copperbe!!! Amúgy is gondolkoztam már rézvöröses hajon, most ez megoldás nagyon megtetszett. Nem tudom, hogy belevágjak-e, mi a véleményetek? 
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések