Üzemeltető: Blogger.

Autumn tag


Elkészítettem az első tag videóm, ilyen posztot sem láthattatok még tőlem, de gondoltam éppen itt az ideje. Most egy őszi tag-et hoztam, amit már több magyar és több külföldi bloggernél is láttam és pont aktuális. Nem kifejezetten kedvelem az őszt, sem a telet, tavaszi lányka vagyok, a tavaszt és a nyarat szeretem igazán, de azért vannak dolgok, amiért  vártam az őszt. Ha kíváncsiak vagytok rá miket szeretek az őszben, nézzétek meg a videót a tovább mögött.




Kérdések:

1. Kedvenc dolog az őszben?
2. Kedvenc ital?
3. Kedvenc illat/gyertya?
4. Legjobb rúzs?
5. Hidratálás?
6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz? 
8. Kedvenc őszi viselet?
9. Ősszel mivel kényezteted magad? 
10. Hol szeretsz ilyenkor lenni? 

Ha van kedvetek töltsétek ki ezt a tag-et, ha nincs kedvetek mindenre válaszolni akkor szemezgessetek a kérdésekből és írjátok meg a válaszaitok kommentben.
Puszi,
Nóra 

Nincsenek megjegyzések