Üzemeltető: Blogger.

Glamour napi kívánságlista - 2013 ősz

Tegnap már nem volt erőm feltölteni az új videót, mert én még időben kész is lettem, de mire elmentette a program... Ma 9-ig suliban vagyok és itt egy örökkévalóság lenne, hogy feltöltődjön, ezért majd csak késő este fogom tudni feltölteni. Addig is egy kívánságlistás poszttal jövök, úgyis itt az ideje már ennek a posztnak, mert hamarosan itt vannak a Glamour-napok (október 11-12-13). Nézelődtem, hogy miket is vennék meg a kuponokkal. Nyár végén voltam vásárolni, még az utolsó akciós darabokat megszemlélni és akkor elég sok dolgot sikerült beszerezni(tök jó áron), amire szükségem volt, most ruhadarabokat szerintem nem is fogok vásárolni. Szóval egy szépségápolási termékekből álló kívánságlistát láthattok. 

Essence Hosszantartó rúzsok

Catrice rúzs 270 Matt-erial Girl

Logona kókuszolajos hajvégápoló

20% Müller drogéria
Az Essence rúzsokat már akkor kinéztem, amikor bemutatták, milyen termékek jönnek a szortimentfrissítés alkalmával. Pénteken meg is néztem őket élőben, nagyon szép színek. A kedvenceim: Coral Calling, Natural Beauty és a Dare to be nude. A nude volnala is tényleg nagyon szépre sikeredett, ezt mutatja az is, hogy amúgy én egyből az élénkebb, színesebb rúzsokra csapnék le, de most inkább egy nude árnyalatot próbálnék ki először.  600 Ft-ért vásárolhatjuk majd meg darabját a Müllerben a Glamour-napi kuponnal(eredeti áruk 749 Ft). A második képen a Catrice Matt-erial Girl fantázianévre hallgató szintén új szortimentes rúzsát láthatjátok. Ő fogott meg leginkább az új dolgok közül, gyönyörű színe van, nincs még hasonlóm és matt! Ára a kuponnal kb. 1000 Ft. Az utolsó pedig egy hajápolási termék. A Logona kókuszolajos hajvégápoló szinte teljes mértékben csak kókuszolajat tartalmaz, ezért is tetszett meg, ha jól tudom 1500 Ft körül kapható alapáron.


Astor Soft Sensation Lipcolor Butter

25% Astor (DM)
Neten már nézegettem az árnyalatokat és van, ami így képeken keresztül tetszik, de boltban is meg kell néznem őket. Kb. 2000 Ft-ért lehet majd őket beszerezni a Dm-ekben. 

Nivea Creme

25% Nivea (DM)
Örök kedvenc! Mindig van otthon, most épp már nagyon kifogyóban van, szóval ideje beszerezni az utánpótlást.

Maybelline Color Tattoo - Pink gold


Maybelline Colot Tattoo - Permanent Taupe
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner

50% Maybelline (DM)
(egy termék)
Ha Maybelline, akkor egyből a Color Tattoo jutott eszembe. Már említettem, hogy nagyon tetszik az új színekből, a Metallic Pomegranate(ami már megvan) mellett a Pink Rose, illetve a Permanent Taupe is. A kuponnal kb. 850 Ft-ért lehet őket megvásárolni majd a DM-ekben. Azonban vetélytársuk akadt, ugyanis ahogy nézelődtem a Maybelline honlapján megláttam a gél állagú szemhéjtusát, amihez az ecset is jár. Már régen gondolkoztam rajta, de az Essence-ről hasonlóan jókat lehet hallani/olvasni és az azért olcsóbb kategória, pláne , hogy nem is tudtam szeretni fogom-e a gél állagú tusokat. Úgyhogy akkor amellett döntöttem. Így viszont, hogy fél áron lenne nagyon elgondolkoztató, hogy az Essence mellé beszerzem.
Alverde Colour & Care rúzsok

Alverde pirosító

50% Alverde / She (DM)

(csak egy termékre vonatkozik, ha jól emlékszem)
A tavaszi Glamour-napokon az 53-as Cherry árnyalatot vettem meg, ami egy nagyon szép piros/vörös rúzs, hétköznapokon is nagyon szeretem hordani, akár egész napra, mert nem szárítja az ajkaim, sőt táplálja őket. A többi színt azóta annyira nem nézegettem, de most biztos meg fogom. Ha a rúzsok színei nem is tetszenének, akkor ott vannak a pirosítók, amelyek 3 árnyalatban kaphatók (a német DM honlapja szerint) Apricot, Pretty Terra, Flamingo. Ami engem leginkább érdekel az a narancssárgás Apricot árnyalat.

Ti mentek vásárolni a Glamour-napokon? Nézegettétek már miket vennétek? 
Puszi
Nóra

6 megjegyzés

  1. Én már Glamour napok alkalmával megvettem a Maybelline tust és imádom, nagyon szépen lehet vele dolgozni (bár nekem nem áll jól a tusvonal), szerintem nem bánnád meg, ha azt vennéd :)
    Én még nagyban gondolkozok, hogy mik is kellenek :D imádom ezeket az 50%os kuponokat :D Egy Alverde pirosítót viszont már kinéztem, de tetszik a szemöldökspirál is vagy nem tudom mi a neve :)

    VálaszTörlés
  2. Ha találsz valami jót valamelyik kuponra, majd mindenképpen írd meg :))
    Am. a tus olyan nálam is, hogy rejtett szemhéjam van és finoman kell a tussal bánnom sajnos :( pedig nagyon szeretem. Most, hogy írtál kezdek is egy kicsit a tus felé hajolni.

    VálaszTörlés
  3. A Müllerben is van Maybelline kupon, 30%-os, viszont a 20%-os alapkedvezményen felül használható, így 3 db terméket vehetsz meg 50% kedvezménnyel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ezt észre sem vettem, nagyon szépen köszönöm, hogy szóltál. Viszont pont ma voltam az egyik Müllerben és ott még a régi Color Tattoo-k sincsenek kint, ezek az újak pedig a Dm-ekben kaphatók csak. Szóval a kettő közül valószínűleg választani fogok. :)

      Törlés
    2. De fura, pedig én is Müllerben vettem az On and On Bronze árnyalatot...Még van másfél hét, reméljük addigra megjönnek.:) A tus pedig szuper, ne hagyd ki, ezt használom már egy ideje.:)

      Törlés
    3. Majd lehet benézek másik Müllerbe is (ez a Kökin lévő volt), hogy ott mi a helyzet, amúgy a Catrice Matt-erial Girl rúzst sem találtam itt ,lehet azt még nem rakták ki, bár pár újdonság meg már kinn van...

      Törlés