Üzemeltető: Blogger.

Lovely Gloss Like Gel körömlakk 294 teszt


Gondolom már észrevettétek, hogy nem vagyok nagy körömlakkos. Eddig nem is volt körömlakkos bejegyzés, a havi kedvencek közé sem került körömlakk, nincs is sok körömlakkom.. Ja és nincs olyan jó kézügyességem sem, szóval leginkább a sima körmök jönnek szóba. Úgyhogy ritkán lesznek körmös posztok. Viszont nemrég kiürült két rózsaszín körömlakkom is, és amikor megláttam, hogy az új Lovely körömlakkok most csak 360 Ft-ba kerülnek a Rossmanban, akkor gondoltam keresek egy szép rózsaszín színűt. A 294-esre esett a választásom, amiről ma a tesztet láthatjátok, illetve a 25-ösre, ami egy fehér lakk - erről teszt később-,  mellettük még egy másik rózsaszínen is gondolkozok, és egy narancssárgán is, illetve a gyöngyöcskéken, de majd később meglátom... :) Egyébként nem mozgok nagy színskálán a körömlakkok terén rózsaszín, lila, piros, világos kék, nude, arany most így hirtelen ennyi jut eszembe a lakkjaim közül. Rózsaszínből, lilából, nude árnyalatból van több.


Az ecsete viszonylag vékony, szerintem jól lehet vele dolgozni, nekem nagyon kézre esik és könnyen szépen ki tudom festeni a körmeim vele. A színét tekintve egy picit világosabbra számítottam, de a drogériák világításai sokszor megtévesztenek. Amúgy meg így is nagyon tetszik a színe, szóval nincs gond. Egy rétegben is elég jól fed, egy nagyon picit talán még átlátszik, bár engem nem zavaró mértékben, de a második réteg már tökéletes fedést biztosít. Azt, hogy milyenek a gél lakkok nem tudom, tehát nincs összehasonlítási alapom, hogy a finishük mennyire hasonló. De az biztos, hogy a fényét szépen megtartja napokig.



Tartósságát tekintve három napot alap- é fedőlakk nélkül tökéletesen kibírt negyedik napon pár ujjamról egy-egy pici rész lejött, még így sem annyira vészes, de azért ötödik napon már lemostam. A három tökéletes nap viszont elég jónak számít, tekintve, hogy sok lakk nálam egy-két napig bírja szépen alap- és/vagy fedőlakk nélkül. Száradni elég gyorsan szárad, nem kell nagyon sokat várni.

Két rétegben

Összességében nagyon meggyőzött ez a lakk, ahhoz képest, hogy a Lovely előző lakkjait nem igazán szerettem, örülök, hogy adtam neki egy esélyt.  Alapáron hasonló árkategória, mint az Essence, de ez nálam jobban teljesített. Kíváncsi leszek a fehérre, ha az is ilyen jó, akkor biztos beszerzek még párat belőle. 
Ti vettetek már valamit a Lovely újdonságai közül?
Puszi,
Nóra

1 megjegyzés